Vueling

Hodnocení:

Vueling Airlines

Vueling logo

Vueling je španělský charterový dopravce, který má svou hlavní základnu na letišti El Prat v Barceloně. Aerolinie byly založeny 1. června 2004. Po 18 měsících svého působení zaznamenala firma v roce 2005 čistý zisk a v roce 2006 byl Vueling zvolen třetím nejlepším charterovým přepravcem v Evropě. Od té doby se však pozice společnosti rok od roku zhoršovala. V polovině července 2009 se Vueling Airlines spojily s dopravcem Clickair, což z nich udělalo druhého největšího dopravce ve Španělsku, co se týče objemu přepravených cestujících.

Letová flotila společnosti Vueling Airlines je složena ze 41 letounů Airbus A320-200, z čehož dva stroje má firma pronajaté od dopravce Air Arabia. Průměrný věk flotily je 3 roky.

Vueling Airlines nabízejí spojení do celkem 23 evropských destinací. Z pražského ruzyňského letiště provozují přímou linku směr Barcelona.

IATA: VY
ICAO: VLG

Kontakt:

Vueling Airlines centrála Barcelona

Pla de l'Estany 5
08820 El Prat de Llobregat, Barcelona

tel.: +34 931 518 158 (mezinárodní nonstop linka)

www.vueling.com

Publikováno: 04.02.2011
Autor: Miroslav Tryner

Diskuze: Vueling

07.02.2022 13:45 Markéta
---.justice.cz

Dcera letěla s kamarádkou do Barcelony s touto společností, ve čtvrtek odletěly a v pondělí, i přes to, že měly koupené i zpáteční letenky, a na letišti byly včas, je do letadla nepustili s tím, že prý přišly pozdě. Na letišti byly o dvě a čtvrt hodiny dříve. Před nimi už měl problém pán s chlapečkem z Čech. Ti se tam ještě dostali a dcera s kamarádkou už měly smůlu. takže nezbývalo nic jiného než začít hledat další let z Barcelony do Prahy. Naštěstí se podařilo, ale dalších pár tisíc nás to stálo. Takže tato společnost již nikdy více. Určitě to ale budu řešit :-(

27.04.2017 14:07 Irena
---.unet.cz

Mám koupenou letenku ale musím si ji na jejich stránkách vytisknout,kód mám ale nemůžu najít kam ho zadat.nemáte někdo zkušenosti?

18.11.2016 22:10 Peter
---.chello.sk

Dnes som letel touto slavnou leteckou spoločnostou samozrejme meskali a vsetci co sme leteli z Palma Mallorca cez Barcelonu do Porta nemame batozinu nikdy viac..

17.10.2016 12:39 Katka
---.tmcz.cz

Vzala jsem sveho syna na jeho prvni let do Barcelony se spolecnosti vueling. Hned po prijezdu na letiste jsme zjistili, ze mame 4 hodiny zpozdeni. Nakonec jsme se po 7 hodinych dostali do vzduchu. Letusky protivny a celou noc jsme nespali. Krasny zacatek dovoleny. Hned po navratu domu jsem kontaktovala vueling o odskodneni jelikoz zpozdeni bylo zavineno z jejich strany. Po 3 mesice a nekolik emailu a odskodneni bylo vyplaceno. Nepotrebovali jsme zadnou spolecnost ktera by to zarizovala za nas, jak se vsude muzeme docist. Sice to trvalo dlouho, ale penize jsme dostali. Takze se nebojte a vzhuru do zadani odskodneni :)

02.09.2016 10:32 Kalra
193.85.146---

Mám možná stupidní otázku. Letím s Vuelingem do Bracelony. A mám otazku ohledně zavazadla. Mohu si vzít zavazadlo55x40x20 + ještě kabelku osobní věci(peneženka atd...)

15.08.2016 15:37 Iron Lady
---.178-40-84.t-com.sk

Mala som letieť z Ríma do Viedne, let bol zrušený a mne o tom nikto nedal vedieť a spoločnosť mi dodnes nevrátila peniaze.

21.07.2016 16:55 D.A.
---.net.upcbroadband.cz

UZ NIKDY!!! KUFRY JSME DO TED NEDOSTALI ZPET!!!

15.01.2016 11:48 pacopil
---.hkfree.org

todo perfecto

08.01.2016 19:26 JanaK
---.net.upcbroadband.cz

Praha - Řím a zpět 30.12.2015 - 2.1.2016. Vše v pořádku, zpoždění asi jen 5 minut.

09.09.2015 23:34 Martin
---.cust.vodafone.cz

Praha x Barcelona a Barcelona x Praha. Oba lety mirne zpozdeni ( cca 40min) jinak naprosta spokojenost...muzu vueling jedine doporucit! ( již 4 cesta)

08.08.2015 14:07 Anna
194.228.32---

Let Praha - Palermo, Palermo - Praha - úplný chaos, Odlet z Prahy hodina oneskorenie, v Ríme oneskorenie 3 hodiny (v Ríme sme tak čakali 6 hodín). Cesta nazad bola podobná, oneskorenie vďaka poruche motora, o vodu sme museli prosiť. Na letisku v Ríme nemali rozdelené kiosky pre odbavenie na jednotlivé odlety, a ľudia chodili tam kde sa to uvolnilo. Množstvo stojacich ľudí, ktoré som u iných spoločností nevidela. Už vtedy som mala pocit, že nám zavazadlá do Prahy neprídu - tak sa aj stalo. V Prahe nás informovali, že čakacia doba je aj 3 týždne. Dúfam, že naše zavazadlá ešte uvidíme.

21.07.2015 16:10 Patricie
---.respectov.cz

Před týdnem a půl jsme letěli na trase Praha - Řím - Praha. Let tam i zpět domů měl vždy 1 hodinu zpoždění (v Říme na letišti hrozný chaos) a velice nemile nás překvapilo, že jsme po dobu letu nedostali ani obyčejnou vodu!

14.07.2015 22:47 lukas
---.starnet.cz

let Řím- Praha- 5 hodin zpoždění, chaos, v Praze ztracené zavazadlo.doručeno až po týdnu.

14.06.2015 07:08 Luboš
---.static.grapesc.cz

NEDOPORUČUJI. Banda zmetků, kteří si berou cestující za své rukojmí. Cesta Praha-Řím-Palermo tam zrušený let (již několik měsíců před samotným letem) Řím - Palermo, náhradní další den, cesta zpět opět zrušený let Palermo-Řím (v itineráři od Studentagency ale stále aktivní!!!), náhradní let další den nebo nový s Aliatalia. Samozřejmě jsme museli koupit náhradní let, netuším, kdo by poté řešil let z Říma do Prahy. NIKDY VUELING!!!

28.04.2015 15:54 werxsa
---.cust.vodafone.cz

Praha - Řím a Řím Praha super! Doporučuji

30.10.2014 13:08 Patrícia
---.169.broadband3.iol.cz

Let Praha-Řím-Praha: odletový servis v Praze bez chybičky, nabídnuto bezplatné odbavení kabinových zavazadel, odlet na čas, dost prostoru pro nohy, milý personál. Zpátky to samé: rychlé a bezplatné odbavení zavazadel, příjemné vystupování personálu,odlet na čas. Doporučuji!

03.09.2014 12:53 Tereza
---.chrudim.net

Dobrý den, mám hroznou zkušenost se spol. Vueling. Letěli jsme do Palerma s přestupem přes Řim. Cestou tam se mi ztratil kufr, který mi teda doručili po 4 dnech (na dovolené jsme byli 8 dní), takže jsem si musela většinu věcí pořídit a dovolenou to dost pokazilo. Nicméně se mi kufr ztratil i cestou zpět a po měsíci stále kufr nemám, tvrdili že zůstal v Římě, ale vůbec mi ho neposlali(asi se někomu můj kufr líbil). Můj kufr se všemi věcmi je tedy ztracený a já nemám žádné dovolání. Je obtížné se s Vuelingem spojit a žádat odškodné, nikde nemají uvedenou emailou adresu, abych s nimi mohla komunikovat.

26.08.2014 19:13 Šárka
---.pram.cz

Nikomu nedoporučuji, na letu z Prahy do Říma sice problém nebyl, skutečně nechtějí ani doplácet za těžší zavazadla, na cestě zpět ale zpoždění letu o osm hodin a velice zmatečné informování na letišti, v jednu chvíli prý byl let dokonce zrušen apod. K tomu všemu nám nepřivezli zavazadla, takže jen další komplikace navíc. Šance na náhradu nejspíš nulová, druhý den po příletu přišel jen omluvný e-mail s tím, že máme nárok na slevu 10 eur z nově zakoupené letenky. Prostě ironie.

04.08.2014 19:22 Pavlína
---.hkfree.org

Ode dneška Nikdy více!!! Odlet 15.30 posunut na neurčito-nejprve na 18.45,pak dále na 20.20.Spojení z Říma samozřejmě žádné další,hotel? možná... další možný let-snad bude místo...a nikoho nic nezajímá!!!

18.03.2014 22:18 Tereza
---.194.broadband9.iol.cz

Letěla jsem z Prahy přes Barcelonu do Billbaa. Z Prahy hodina zpoždění. Z Bcn hodina zpoždění.Nechytla jsem shuttle do cílového města.Nedali nám ani vodu. již nikdy více!!!

21.10.2013 23:16 Katerina
---.eurotel.cz

Bukovala jsem mamce letenku pha-bcl a zpet. Pri zpatecni ceste ji nenasli na seznamu a donutili ji koupit drahou letenku (175 eur), coz bylo jeste drazsi, nez pred tim tam i zpatky. Takze nizkonakladova doprava nas vysla pomalu jako business class.

04.10.2013 19:38 Hanka
89.140.134---

PRO: Menorca ahoj, kdyz jsi letela s prestupem v BCN, dostala jsi palubni listky na Menorcu uz v Praze, nebo sis musela v BCN znovu vyzvednout a odbavit zavazadlo? Kontolovali ti prirucni zavazadlo - hmotnost a rozmery?

01.09.2013 11:39 petr
91.217.96---

dobrý den, letěl jsem se společností do Barcelony a zpět, hrůza, prostor na nohy strašnej, málem jsem se tam nevlezl, mám 184cm, někdo kdo má 190 cm, by musel asi stát, nebo já nevím, totálně nepohodlné, měl jsem otlačené kolena od sedačky předemnou, servis žádnej, nedostali jsme ani vodu, vše si musel člověk kupovat, už nikdy!

15.07.2013 22:20 Věra
---.237.217.87.dynamic.jazztel.es

Supeeerrr

15.07.2013 22:18 Věra

Letěla jsem s nimi gran canaria Barcelona i Barcelona Praha y potom na zpět a super odlet včas personál moc příjemný a ochotny a na příruční zavazadlo nekontroluji jestli je o něco větší .Doporučuji

03.07.2013 12:27 Martina
---.154.broadband13.iol.cz

Naprosto nedoporučuji, let z Prahy do Barcelony 3 hodiny spoždění, let z Barcelony do Prahy zrušen. Letět zpět jsme měli v 18:10, čekání na informace se protáhlo do půlnoci a druhý den jsme letěli jenom do německa, do prahy autobusem. brala bych to v pohodě, kdyby jste neviděli ten přístup zaměstnanců!

24.05.2013 20:47 Michaela
---.inext.cz

Dobrý den, za necelý měsíc odlítám do Barcelony s touto společností a chtěla bych se zeptat jelikož mi přišla na email jen jedna letenka a to zpáteční jestli letenku směr do Bar. dostanu až na letišti? Letím poprvé a ještě k tomu sama, tak bych ocenila nějaké rady a zkušenosti s touto společností. Děkuji

30.04.2013 00:20 Jana
88.103.88---

Dobrý den, chtěla bych se zaptat jak je to s odbavením zavazadel při letech Vueling na trase Praha - Barcelona. Letíme za měsíc na víkend a budeme mít jen příruční zavazadla. Chci se proto zeptat, zda můžu mít malý kufr ( do 10 kg) a ještě kabelku a jak probíhá kontrola na letišti, popřípadě na co si dát pozor.

23.04.2013 12:30 Monika
---.net.upcbroadband.cz

Letěli jsme z Prahy do Barcelony a zpět. Vše v pořádku,pomineme-li hodinové zpoždění cestou zpět, z důvodu nějaké technické závady. Naprosto bezproblémová objednávka letenky přes internet, následně přišel zpět potvrzující e-mail, dva dny před odletem ještě mailová připomínka. Palubní personál milý a ochotný. Jediný drobný nedostatek z našeho pohledu: není možné provést on-line check-in, pokud si tedy nechcete připlatit za sedadlo. Na letišti bez problému, letěli jsme dva a měli jsme sedadlo vedle sebe. Pro levné cestování po světě super!!!

10.03.2013 18:31 menorca
---.203.broadband2.iol.cz

Letěla jsem s nimi na Menorcu s přestupem v Barceloně. Skvělý servis, skvělé ceny, odlety i přílety včas. Doporučuji.

Vaše jméno Hodnocení 1/5 (Nejhorší) 2/5 3/5 4/5 5/5 (Nejlepší)