Air Via

Hodnocení:

Logo společnosti Air Via

Logo společnosti Air Via

Air VIA je bulharská charterová letecká společnost, která má své domovské letiště ve městě Varna. Aerolinie byly založeny v roce 1990 pod názvem Varna International Airways. Letecká společnost Air VIA operuje charterové lety pro cestovní kanceláře BG Tours, Neckermann, TUI, Jetair a Prodintour.

 

Letovou flotilu aerolinek Air VIA tvořily až do roku 2005 letouny Tupolev Tu-154M, které byly nahrazeny stroji Airbus A320-200. Od září roku 2010 mají aerolinie ve svém letovém parku 5 zmodernizovaných letadel Airbus A320-200 v konfiguraci pro 180 cestujících a s průměrným stářím 2,6 let.

 

Air VIA nabízí spoje do bulharských měst Varna a Burgas z celkem 19 letišť v Německu a Rakousku.

 

IATA: VL
ICAO: VIM

 

Kontakt:

 

Air VIA sídlo Bulharsko

Air VIA Bulgarian Airways

54 G.M. Dimitrov Blvd.

1125 Sofia – Bullgaria

 

tel.: +359 297 128 69

 

e-mail: airvia@akvanet.com

 

www.air-via.com

 

Publikováno: 30.08.2011
Aktualizováno: 30.08.2011
Autor: Miroslav Tryner

Diskuze: Air Via

14.08.2016 21:00 Dan    
---.pilsfree.net

Na prosto výborná letecká společnost, když jsem s ní letěl tak jsem si myslel, že letím nejlepší společností na světě... A jak píše Vladimír tak má pravdu. Chtěli by jste letět normálním letadlem a divíte se že tam je tuto a tuto , měli by jste se zamyslet...

12.09.2014 22:28 Marcela    
---.230.broadband13.iol.cz

Dobrý den,já musím tuto společnost pochválit.Cesta z Prahy do Varny a zpět byla v pohodě.Přistání v pořádku a posádka příjemná a usměvavá.Zárověň si myslím,že káva,džus a croissant na 2h let je plně dostačující.Při nástupu dokonce rozdávali s úsměvem bonbony.Klidně s nimi poletím znova.

09.09.2014 10:56 David    
---.net.upcbroadband.cz

Bohužel mám negativní pocity z letu. Letadlo do Burgasu bylo v hrozném stavu. Oťukané, jako snad 15. leté auto, interiér dost špatný. Při startu se dokonce dvířka pilotní kabinky otevřely. Personál byl profesionální - úsměvy apod snad nemusím hodnotit. Jídlo - croissant a kafe,pro nízkonákladovou společnost ok. Můj celkový dojem z letu je negativní. Snad mají lepší letadla k jiným destinacím.

24.08.2014 12:13 Dana    
---.222.broadband17.iol.cz

Měla jsem velký strach, letěla jsem naposledy před 30ti lety a předešlé recenze mi to také moc neulehčily. Při letu do Burgasu jsme měli půl hodiny zpozdění. V letadle bylo dost malých dětí, ale vše proběhlo v klidu. Cestou tam jsme letěli kus od bouřky, byly také i turbulence - jako by se jelo po dálnici D1. Dostali jsme croissant a k pití jste si mohli vybrat. Jak psal někdo dříve, najíst se můžete doma, nebo jako my ještě na letišti. Let trval skoro 2 hodiny a to se dá vydržet i bez jídla. Letušky směrem tam byly skoro bez úsměvu, ale při cestě zpět byla posádka smíšená a více usměvavá. Takže celkové shrnutí - oba lety byly v klidu, bezpečné a v pohodě.

19.08.2014 21:02 roman
---.94.broadband12.iol.cz

letíme 2.9.2014 tak se uvidí

14.08.2014 10:49 Míša    
---.saint-gobain.com

Vážení, z vašich recenzí jsem měla pocit, že jde o nějakou absolutně neschopnou leteckou společnost. Ale vše bylo v pořádku. Odlet z Prahy 28.7. přesně na čas. A rohlík a pití? Proboha ta chvilka se dá přežít. Odlet z Bulharska 7.8. na čas a opět vše v pohodě. Personál příjemný a že neumí česky? Však většina z vás taky neumí jejich jazyk...proto je univerzál angličtina.

05.08.2014 15:49 Josef Kučera    
---.146.230.94.awnet.cz

Vážení přátelé dovolených u černého moře. Po přečtení recenzí na těchto stránkách nabývám dojmu že Croasant je hlavním tahákem této dopravní společnosti. Chtělo by personálu zaplatit třeba týden jazykového kurzu a naučit to že pokud si člověk koupí letenku tak by měl dostat né až na druhý pokus ale ihned napoprvé kus žvance zadarmo. Hlavní je ale to že letouny vždy dorazí do destinace byť s hladovými ale zdravými pasažéry. Letu ZDAR Bulharům zvlášť.Letím poprvé brrr...

29.07.2014 15:52 Beruska    
---.tmcz.cz

Včera jsme přiletěli, souhlasím s tím, že nejdůležitější je bezpečnost a tu nám poskytli. Croassant s čokoládou, pití a káva na necelé 2 hodiny také stačí. Já nemám co vytknout.

27.07.2014 10:55 Richard    
---.pilsfree.net

V letecké dopravě jde hlavně o bezpečnost. Let do BLR a zpět proběhl v pořádku, což je to nejpodstatnější (viz Air Malaisia či nedávné neštěstí v severní Africe). Ten croissant na let o délce 1:45 stačí. Na Maurerův Grand Restaurant to opravdu není, ale to pak musím buď použít výletní lodě či letecké linky o jiné cenové hladině. Výraz posádky byl přiměřený. A to, že angličtina je hlavní univerzálním jazykem, to přece víme všichni. Cestovní kancelář najímá přepravce, tj. Air Via. Už není řešeno, zda letecký personál přepravce ovládá jazyk destinací, odkud a kam létá. Myslíte si, že by personál musel umět i maďarsky, polsky, dánsky, finsky,...? Trochu realizmu do toho posuzování.

25.07.2014 13:39 Jana
---.94.broadband12.iol.cz

Dobrý den, letadlo už něco pamatovalo, letušky bez výrazu, co se týče croassantu a pití, to opravdu stačí na tak krátký let, dostali jsme i kávu. Co mě ale úplně rozpálilo, že jsme po přistání na letišti v Praze zjistili, že jsou naše 3 kufry bez zámků, byly uštípané a kódový zámek, kde je nastavení od výrobce také rozepnutý, přehrabané věci, i když nic nechybělo, mám z toho velmi špatný pocit, aby se mi prohrabával někdo v mých věcech bez mého vědomí.

23.07.2014 21:00 Tomáš    
---.holesovice.net

Cesta minulý týden do Varny i včera domu byla úplně v pohodě. Nevím co je špatného že při dvouhodinovém letu dostane člověk Croassaint a kelímek pití. Za tu dobu člověk hlady rozhodně neumře a když to nevydrží tak si sebou na palubu může vzít klidně svačinu (i když s omezeným množstvím pití). Létám často s Easy Jet do Paříže (1h15min) a tam člověk nedostane vůbec nic.. Jediná výtka je že by mohli mít v letadle plném Čechů bezpečnostní pokyny předmluvené v češtině.

22.07.2014 19:11 ladka
---.mk-as.cz

odletam v pondeli do bulharska ale po přečteni recenzi o letecke společnosti z toho mam panickou hruzu no ale uvidime po dovoleny ozvu se

15.07.2014 09:37 toffi    
80.188.18---

Včera návrat z Burgasu, letěla jsem poprve v životě, děsně jsem se bála (ještě víc po přečtění zdejších recenzí), ale-let naprosto v pohodě, start a přistání jsem nevnímala, letušky a stevardi příjemní, jen bohužel neumí česky. Po nabídce placeného občerstvení rozvážejí zdarma nápoje a zmiňovaný croissant - nic extra, ale jsou to jen 2 hodiny letu, tak hlady neumřete. Nemůžu porovnávat s jinou leteckou společností, ale já chtěla ve zdraví doletět tam a zpět a to klaplo. :-)

27.06.2014 13:51 Vladimír    
---.120.142.82.static.b26.cz

většina z vás si koupila last minute a chtěla by být obskakována jak v 1. třídě.Já myslím že ty dvě hodinky se dá vydržet i bez jídla. Nažrat se můžete doma

22.06.2014 19:40 Dan    
78.156.32---

Přesně jak se tu píše , stevardi neumí česky . K jídlu croassant a jeden kelímek limonády , ochotní jen k těm co si kupují za eura.Pilot snad řídil poprvé . Let do Varny trval dvě hodiny.

10.06.2014 14:42 Laďka
---.travelservis.cz

Jak tak koukám,žádné pozitivní zprávy!Uvidíme,co předvedou Bulhaři tentokrát...Jsem rozmazlená Travel Servicem,takže to,co jsem zde četla,mě přímo děsí!

06.04.2014 16:37 Marketa
---.179.broadband13.iol.cz

No to mam ted uplne strach nekam s touhle spolecnosti letet :-) v patek jsem si u Neckermanna zaplatila zajezd do Bulharska...

30.03.2014 09:36 Vojta    
---.72.broadband5.iol.cz

Cesta proběhla v klidu no leteli jsme v 8 hodin vecer a co nam dali k jidlu?croisant jinak letadlo meli celkem v poradku bylo uklizene leteli jsme s nima po 2 a furt stejny

11.01.2014 16:43 ondřej turke    
---.146.156.11.nasnet.cz

letel jsem s nimi do bulharska samozřejmě od neckermana hrozny i letadlo poradne neumeli ridit protože: pristeni bylo tvrdy,nevim ale při stoupani najednou nebyli slyset motory .ale hlavně miluju boeingy takze to bylo hrozny s airbusem

23.09.2013 17:59 Sally3    
---.static.mo-nex.cz

Při čtení těchto recenzí mě ovládla panika, která se 05.09 a 19.09 naplnila..Nikdy více. Nejenže tato společnost nemá v ČR zastoupení, takže případné reklamace si rešíte na vlastní pěst s Bulharama, nevíc nechápu, co vede CK NECKERMANN ke spolupráci s touto společností. Uráží mě, že letadlo vypravené z Prahy, má letecký personál, který neumí meknout česky a veškeré bezpečnostní hlášení je v AJ. Croassant dobrý..

08.09.2013 18:56 Šanovec Jan    
---.jaw.cz

Nic úžasného to není. samotný let v pohodě, personál nic moc, ale není důvod to řešit. Cesta z Prahy do Varny necelé dvě hodiny, takže normální smrtelník to bez jídla přežije.

05.09.2013 20:04 Milan
---.btc-net.bg

Mé hodnocení společnosti Air Via není ani na jednu hvezdičku. Nevěřil jsem recenzím, ale bohužel se musím přidat k ostatním. Piloti dobří, ale palubní personál děs běs a jídlo (croassant) za ty peníze no fuj. Bohužel služeb této společnosti budu muset využít ještě jednou a to při návratu z dovolené. Hodnocení -1

05.09.2013 11:04 Vráťa    
---.elektram.cz

Opravdu nic moc , ale co se dá čekat od Bulharů . Vzlet a přistání bylo v pohodě , takže piloti za 1 , stevardi 4- .

04.09.2013 16:01 Lucka
---.103.142.82.static.b26.cz

S touto leteckou spolecnosti jsme nebyli vubec spokojeni,letusky zamraceny,jako by je clovek obtezoval. Napred zacnou nabizet piti a jidlo,ktere si musite zaplatit a pak teprve zacnou rozlevat piti zadarmo a k tomu davat Croassant. Se spolecnosti Travel Servis nebo Czech Airlines se to neda vubec srovnat.

29.08.2013 19:27 Jirka    
---.GENERAL.cust.kdyne.net

Nebyli jsme vůbec spokojeni. Cesta do Burgasu a z Burgasu, stačilo, nikdy více. Chcete napít, museli jsme si koupit na palubě letadla pití, Sprite, Pivo 3,-Eura, chcete se najíst, dostanete Croassant (v českém supermarketu za 7,50 Kč). Zlaté naše aerolinky. Stevardi, jako když je obtěžujete, že vůbec s touto společností letíte. A záchod na palubě? Hrůza, hnus, ruce si utíráte do kosmetických kapesníčků, které si taháte z krabice. To si CK Neckerman nemůže vybrat lepší leteckou společnost?

12.08.2013 14:57 Radka    
---.net.upcbroadband.cz

Nebyla jsem vůbec spokojená.Cesta do Burgasu a cesta z Burgasu.Neochotní stevardi,zamračení.K jídlu croassant,ten co má cukrovku,tak má prostě smůlu.Nejhorší společnost,jakou jsem kdy letěla.

28.02.2012 12:56 Hájková hana
81.19.35---

Dobrý den! Potřebuji poradit jaksi u této letecké společnoti objednat místo k sezení Děkuji hájková

Vaše jméno Hodnocení 1/5 (Nejhorší) 2/5 3/5 4/5 5/5 (Nejlepší)
Komentář
Přidat komentář

Nejčtenější články

Nejlépe hodnocení dopravci

Emirates (5/5)Niki (5/5)
Swiss (4.5/5)Wizz Air (3.5/5)
United Airlines (UAL) (3.5/5)British Airways (BA) (3.4/5)
TAP Portugal (TAP) (3.3/5)Jet2.com (3.2/5)
Aeroflot (3.2/5)Condor (3/5)

Nejhůře hodnocení dopravci

Air Malta (1/5)Air Madagascar (1/5)
Alitalia (1/5)ČSA (Czech Airlines) (1.3/5)
Brussels Airlines (1.7/5)Iberia (1.8/5)
Aerosvit (2/5)Air Via (2.3/5)
KLM (2.3/5)Norwegian (2.4/5)

Vybrané Fotogalerie





© 2008-2024 TripZone.cz ®, CMC Online s.r.o. Jakékoliv užití textů vč přepisů, užití obrázků a dalšího obsahu je bez předchozího písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
Kontakt  Nahlásit Chybu
 
TOPlist