Ryanair logo |
Dublin Airport
Co Dublin
tel.: +353 124 977 61
Po – Pá: 9:00 – 17:45
IATA kód: FR
ICAO kód: RYR
Petr | |
Dokud platíte je vše v pořídku. Ve chvíli, kdy je jakákoli nestandardní situace, přicházíte o peníze. Peníze zpět za zrušenou Rigu ze strany společnosti do dnes nevrátili (více jak 24 měsíců). Změna jména online nelze udělat, mají to pro ČR zablokované, aby jste museli zaplatit o 50 euro více. A tak dál... |
|
Jan Ryšavý | |
Nejhorší letecká společnost. V žádném případě nedoporučuji ať takovéto společnosti raděj ukončí činnost jsou to jen podvodníci. V dubnu 2020 jsem mel letet do Dublinu let zrušen několikrát vyplněna žádost na vrácení peněz. Vůbec nekomunikují žádné odpovědi nic a po roce peníze stále nemám a nevím jestli je vůbec dostanu |
|
LOLA | |
Letěla jsem s nimi 12X a v porovnání s jinými nizkonakladovkami je jejich servis opravdu nejlepší. |
|
Petra | |
Letěla jsem s nima a bez problémů |
|
Kaja | |
Tak s Ryanair už nikdy více. Ani ne týden před odletem mi oznámili, že jejich pracovníci v místě mé cílové destinace stávkují, takže si s sebou nesmím vzít zavazadlo. Mohu buďto letět v jiný termín (a platit min. o 50 euro víc), nebo letět bez zavadla. Letenka nešla zrušit. Dozvědět se tuhle informaci pár dní před odletem, když letíte pryč na tři měsíce, fakt nebylo příjemné. No a samozřejmě jsme dorazili se zpožděním, personál zašklíbený, hrůza. |
|
Domažlická Jitka | |
Hruza, let z Londýna do Prahy dne 9.7.2015. Na letišti nechali nastoupit do letadla cca 2O až 25 podnapilých angličanů takže celý let probíhal jako večer v restaurací páté cenové skupiny. Stewardi se jen přihlouple usmívali a dále jim v rámci výdělku nosily. pití. Už nikdy s touto leteckou společností. |
|
Alena | |
Poškodily mi příruční zavazadlo (přesto odbavené). Už pracovnice, která se mnou na letišti v Norimberku sepisovala protokol, mi řekla, že žádné odškodné asi nedostanu. Měla PRAVDU, protože následné uplatnění reklamace online se mi vůbec nepodařilo provést, protože systém mě v jednu chvíli nepustil dál z důvodu neplatného křestního jména. Jméno však bylo evidentně v pořádku, zadané naprosto stejně jak bylo uvedeno na palubním lístku. Když jsem přes ústřednu letiště v Praze získala nějaký kontakt na jejich zastoupení, dali mi tam číslo na ústředí do Irska, kde je ovšem pouze automat. Všem doporučuji, pokud už s nimi letíte, berte si nejhosrší příruční zavazadlo, co máte, kterému nemůže nic uškodit! A pozor, to že je to kabinové zavazadlo s přísluš. rozměry a vahou, ještě neznamená, že Vám ho (ač bezplatně)neodbaví. |
|
Martina | |
Ryanair mi zničil zavazadlo. Teď dělá mrtvého brouka.On line není možné s nimi komunikovat. Na všechno mají nastavené automatické odpovědi. |
|
Eva | |
Společnost mě odmítla odbavit na letišti Brusel Carleroi na let do Bratislavy. Vadilo jim, že syn má občanku. Letenka nám propadla. Jde s tím něco dělat? |
|
Pavla | |
S Ryanair jsem letěla už 3x. Je to opravdu nízkonákladovka, takže komfort nelze čekat. Pokaždé jsem letěla max. 2,5 hodiny a za ty ušetřené finance se to opravdu vyplatí. Let byl vždy na čas. Příště klidně opět s touto společností poletím. |
|
Šárka | |
Špatně jsem napsala příjmení na letence od Ryanair.Letenka mě stála 2900Kč a změna jména 4900kč.Máte někdo podobné zkušenosti? |
|
Blanka | |
Letim s touto spolecnosti poprve a v cene letenky jsem si zaplatila i transfer z letiste. Po odbaveni si muzu vytisknout letenku, ale jak se dostat k jizdence nikde zadna zminka. Nemate s tim prosim nekdo zkusenosti? |
|
Katka | |
Dobrý den, poradíte mi, jaký je rodíl mezi no taxes a free online check in (u společnosti Ryanair) nerozumím co to zahrnuje. Děkuju za odpověď. |
|
florida | |
Fuuuj |
|
Audit | |
Pokud nechcete nemusíte běhat, za přednostní nástup a tím pádem klidnější nástup si zaplaťte přednostní nastoupení 5,- eur za osobu. Je taky zavedena nově rezervace míst (cca 30 míst) v letadle při check in on line. Cena jedné místenky je cca 280,-kč. |
|
Honzin | |
Když jste všichni tak nespokojení, tak zaplaťte mnoho násobně víc a leťte si první třídou u jiné společnosti. Myslím si, že ryanair staví na tom, že se potřebujete dostat z jednoho místa na druhé za co nejmenší cenu. Když to porovnáte s autubusy v česku, tak je to nastejno, taky můžete stát dvě hodiny namačkaní v autubuse, kde neni topení, popř. klimatizace. Jde prostě jenom o to - se někam dostat :) |
|
Míša Hájková | |
Metoda zabírání míst typu kdo dřív příjde, ten dřív mele je taky k nezaplacení pro rodiče s dětmi nebo staré lid, běh přes letištní plochu na Bratislavském letišti je nezapomenutelný. Jinak ty hvězdičky u mých příspěvků jsou chybné, nezaslouží si ani pět ani jednu, ani 0. Najdětě si jinou společnost, a budete mít levnější i klidnější let. |
|
Míša Hájková | |
Připravte se na to, že budete mít kufry pod nohama, protože sedadel je hodně, ale místa na zavazadla málo, nedostanete ani vodu, klidně vám beze slova narvou bundu pod sedadlo, když do vás palubní personál najede vozíkem, že se zásadně neomlouvá. |
|
Míša Hájková | |
Tragédie - opravdu nikomu nedoporučuji. Levné letenky jsou fajn, ale cena, kterou za to zaplatíte je příliš velká. Překvapuje mě jen to, že se ještě neplatí za vstup na palubní toalety, jinak se platí za vše. Chcete si nakoupit v Duty Free? Tak si připravte dalších 40 euro, protože rozměry zavazadel se kontrolují i při vstupu do letadla - nesmíte mít ani foťák přes rameno, vše se musí vejít do zavazadla 20x40x55cm. |
|
Parmezano | |
Mám zakoupené letenky u Ryanair z bratislavy na Grand Canaria , ale z rodiných důvodu , nemohu letět. Můžemi tu někdo poradit zda lze letenky zrušit a pokud ano jak mám postupovat . Děkuji přdem |
|
Dav | |
Tato spolecnost se chova k cestujicim jako ke stadu dobytka. Chovani personalu je naprosto katastrofalni, je nemozne, naplanovat cestu s navazujicimi dopravnimi prostredky protoze nikdy nevite, kdy vlastne doletite a zavazadla, ktera se vam vrati poskozena si akorat tak muzete koupit znovu, protoze tato pseudospolecnost za ne nenese zodpovednost. Je to samozrejme ma zkusenost a muj nazor, nedoporucuji tuto spolecnost pouzivat protoze mam dojem, ze se snazi pouze zjistit, co vsechno je cestujici ochoten vydrzet kvuli par usetrenym korunam. |
|
||||||||||||||
Emirates | Niki |
Swiss | Wizz Air |
United Airlines (UAL) | British Airways (BA) |
TAP Portugal (TAP) | Jet2.com |
Aeroflot | Condor |
Air Malta | Air Madagascar |
Alitalia | ČSA (Czech Airlines) |
Brussels Airlines | Iberia |
Aerosvit | Air Via |
KLM | Norwegian |