Smart Wings logo |
SmartWings, low cost značka společnosti Travel Service a.s.
K letišti 1068/30
160 08 Praha 6
Po-Pá: 8:00 – 20:00
So: 8:00 – 14:00
Smart Call (prodej letenek a změny rezervací): 900 166 565
Pavla | |
Téměř nikdy neletí načas, vždy se vymlouvají na přeplněné nebe nad Evropou, případně se omlouvají za zpoždění z důvodu pozdního příletu z předchozí destinace. Přitom mají lety naskládané tak těsně po sobě, že by se nedalo stihnout za žádných okolností. |
|
Radek Báča | |
Nelítají včas. Mají neustále technické potíže a lety jsou naflákané bez rezervy. Nikdy jsem s nimi neletěl včas. Omluva nikde. Kompenzace nikde, protože se vždy vejdou do limitu zákona 201 sbírka 2004 |
|
Jiří | |
Opětně zklamal. Nefunkční vnitřní vifi, nelze sledovat trasu letu. Kdy už konečně bude konkurenční letecká společnost? |
|
Eva | |
Let původně plánovaný na 4 hodiny na trase Reus - Praha, nakonec Barcelona - Praha, celkový čas strávený v letadle 7 hodin, 6 hodin celkové zpoždění, za celou dobu letu 2x 100 ml vody, nestyděli se prodávat nápoje, občerstvení, vůbec nic nenabídli jako kompenzaci. |
|
Jan Procházka | |
Opět Smartwings...letos fakt naposled! Vraceli jsme se z Korfu s vnukem a let měl proběhnout ve 21:55 č.letu QS 2297.Po hodině čekání jsem se ptal delegátky CK Fischer co se děje a kdy poletíme směr Brno. Řekla mi že je vše v pořádku a že letadlo tady bude hned. Nedalo mi to a přes aplikaci Flightradar24 jsem zjistil, že letadlo se kterým jsme měli být už hodinu na cestě je teprve nad Dubrovníkem a směřuje na Korfu Delegátka už pak nereagovala na moje volání.Do letadla jsme nastoupili cca ve 23:20 a více jak hodinu jsme v tom šíleným parnu seděli jak magoři bez ventilace a klimatizace. Pilot se nejdříve vymlouval a omlouval, že měl zpoždění už z Antálie v Turecku a snaží se to dohánět, marně my s ním máme 2 hodiny sekeru.To že nejde ventilace a klima v letadle svedl na Boeing že jim dodali špatnou součástku. Odstartoval ve 24:20 a aby toho nebylo málo. Letěli jsme ve výšce cca 7000 m což kdo létá ví že je to samá Turbulence, takže opět omluvy a vysvětlování. Z výšeuvedeného vyplívá, že s touto společností už nikdy více, naprostá nespolehlivost, létá se stroji které už měli být ve šrotu, používá mezinárodní posádky které nic neřeknou česky, vodu do miniaturního kelímku Vám pro jistotu nalejí pouze nad dno a stačí. Další cestování jenom a pouze z Vídně. Protože jsme to vyzkoušeli a naprostá pohoda, přesnost, čistota,ochota a spolehlivost. To že třeba Austrian Airlines nepoužívá vraky jako tito Pražáci nemusím ani zmiňovat. |
|
Synda | |
Mahon - Ba veľmi zlý let , staré lietadlo , chaotické pristávanie , žiadne občerstvenie v lietadle velka zima , ľudia sa bali |
|
Denisa | |
Letěli jsme na Rhodos a vše bylo naprosto perfektní. Nemáme co vytknout. Byl to náš první let a máme nádherný zážitek. |
|
Lucia | |
Let 6.10.2022 z Kapverd (ostrov Sal). Nikdy som nezažila v lietadle takú zimu aká bola pri tomto lete. Po stranách v lietadle fukal tak studený vzduch priamo na hlavy a telo cestujúcich. Poprosili sme letušku, aby to stlmili alebo pridali teplotu. Jej odpoveď bola, že je to nastavené štandardne v rámci normy a že sa to inak nedá, ale že može požiadať technika, ktorý sa na to v Prahe pozrie - neskutočné!!! Celú cestu 6 hodin som mala na hlave a tele prekrytú bundu a ešte aj respirátor, keďže asi po hodine som dostala silné bolesti hlavy, očí, nosných dutín a krku. Samozrejme všetci známi, ktorí sme leteli, sme teraz silne prechladení s teplotami. Ďakujeme spoločnosti!!! |
|
Viktor | |
Pred 10ti lety dobra spolecnost. Litali nacas. Pak uz jsem nikdy nemel to stesti. Vsechny lety, pochopitelne v nocnich hodinach, meskani 1-6 hodin, po Evrope. Bohuzel radeji zvolim kohokoli jineho, byt s prestupem, nez riskovat tyhle prasecaky, ktere drzi ve vzduchu zrejme jen silou vule, soude podle tak castych poruch (zpozdeni nikdy nebylo kvuli frontam ve vzduchu, vsechny okolni lety bez problemu vzdy vzletly). Doporucuji se temto smejdum za kazdou cenu vyhnout. |
|
Monika Frýdová | |
Dne 12.9.2022 jsme touto společností s mým přítelem letěli na dovolenou do Marsa Alam, chtěla bych pochválit jednoho stevarda, který byl velice pozorný, milý, usmevavy a především velmi ochotný. Jmenoval se Karel, doufám že se k němu tato recenze dostane, protože si opravdu zaslouží pochvalu za své vystupování. |
|
Monika Frýdová | |
Dne 12.9.2022 jsme touto společností s mým přítelem letěli na dovolenou do Marsa Alam, chtěla bych pochválit jednoho stevarda, který byl velice pozorný, milý, usmevavy a především velmi ochotný. Jmenoval se Karel, doufám že se k němu tato recenze dostane, protože si opravdu zaslouží pochvalu za své vystupování. |
|
Karolína | |
Za mě je tato letecká společnost úplně v pohodě, všechno proběhlo v pořádku, personál milý a ochotný a piloti jsou frajeri, nechápu na co si Češi pořád stěžují. |
|
Jana | |
Nechala jsem v kapse opěradla telefon, při letu na dovolenou. Po X hovorech v Hurgadě a v Praze leteckých spol., jsem se s tel. rozloučila. Při návratu z dovolené jsem ještě zkusila na letišti v Praze. Světě div se... Telefon se našel!!! Děkuji |
|
Mayo | |
Strašne, sedíme v lietadle Boeing 737 MAX, meškanie 1 hodinu,teraz pilot oznámil,že porucha podvozku, je 1:00 v noci! A má upokojenie oznámil,že kto chce dostane pohár čistej vody!!Čo ste to nakúpili za šroty!? Zlatý Bulgarianair s lietadlami z 80tich rokov!! Hanba!! |
|
Stáňa | |
Jste společnst nespolehlivá.Zničený sedačky,roztrhaná koženka.Pilot neuměl přistát normálně,dopadli jsme jako nikdy,hrůza u vás nikdy nekoupím letenku.Jste nezodpvědný. |
|
Kvetak | |
Zasraní zmrdi, kteří mají neustále zpoždění. |
|
Barbora Šimková | |
Hnus, lhostejné chování k zákazníkům. Arogance - zejména ze strany Matúše Kováče (Claims Team Lead). Nechali nám uletět let kvůli sporného formuláře, kde po nás chtěli vyplnit nepravdivé informace! Zaměstnanci po nás řvali, že máme 6 minut na vyplnění a nepomohli nám s ničím. Prostě výsměch do ksichtu. |
|
Dagmar | |
Hrůza let 5.4.2022 Kapverdy v letadle zima tak že cestující zabalení v zimních bundách .Po upozornění na tuto skutečnost nám bylo sděleno že přidají teplotu, ale žádná změna nebyla. O servisu už se ani nebudu vyjadřovat |
|
Vít | |
Nerad něco kritizuji, ale zážitky na cestě do Dubaje a zpět ve službách Smartwings jsou opravdu ponižující. To, že jde o nízkonákladovou společnost přeci neznamená, že se personál bude chovat k cestujícím jako k obtížnému hmyzu a během více než šestihodinové cesty nabídne pouze jeden kelímek Aquily. Bylo hodně smutné sledovat, jak se stewardky k lidem chovají. Raději jsme nic nechtěli, abychom neobtěžovali... |
|
Radka | |
7-hodinová cesta do Ománu proběhla naprosto v pořádku, personál, skládající se ze zahraničních pracovníků, milý, ochotný. Zpáteční let přesně naopak. Čeští a slovenští stevardi a stevardky nepříjemní, jak zákon káže, pro nápoje (vodu, pivo) si cestující museli chodit do zadní části letadla sami, a běda, jakmile jsme si na chvíli sundali z obličeje respirátor! |
|
Karel | |
Já ještě neodletěl a už problém. Zaplatil jsem letenky Dubaj a zpět. Odlet 3.1.2021 návrat 10.1.2021 Rezervace potvrzena tak jsem na tuto dobu zamluvil a zaplatil hotel. Po 14 dnech změna zpátky poletíš o den dřív. Tvl nikdy se mi tohle nestalo ale poprvé let se smartwings a problém. S nima ani kdyby to bylo zadarmo. |
|
Radek | |
Přeji si, aby tato společnost zkrachovala! Odvezou nás na dovolenou, ale na zpáteční cestě vyloží na letiště 400 km daleko bez náhradní dopravy. Je to hrozná společnost, cesta domů s malým dítětem se nám prodloužila o 12 hodin! :( |
|
Vendula | |
Určitě NIKDY více. Od září řeším Reklamaci zavazadla,je prosinec a NIKDO nereaguje |
|
Redrat | |
Létají dobře |
|
Jirka S. | |
Let byl bezproblémový včetně startu i přistávání. Během letu není k dispozici nic zdarma, pouze lehké občerstvení a nápoje za poplatek. To už ale je v dnešní době standard, takže i tady poskytují standardní servis. Nadstandardní mi přišla toaleta - větší, než jsem očekával. |
|
Markéta | |
Let Praha - Corfu v naprostém pořádku. Nemám sebemenších výtek. |
|
Petr Vrzák | |
Dobrá a levná letecká společnost. Ještě jsem nezažil spoždění mého letu. Zkrátka spokojenost ve všech směrech. |
|
Radovan | |
Bezproblémový let a hladké přistání, pilot byl očividně opravdu profík. Naprosto skvělá letecká společnost. Doporučuji. |
|
DL | |
Paříž (CDG) QS 8767 let dobrý, bez čekání |
|
Mára | |
Letám pouze přes tuto společnost. Je levná a kvalitní. |
|
Ikaros | |
létám rád a často, se smartwings jsem letěl asi 7x, až na 2 zpoždění nebyl problém, ale čsa mám hodně rád a létám s nima nejraději |
|
Kleina | |
ta jedna hvězdička byl omyl |
|
Kleina | |
Za mě naprostá spokojenost. Let překvapivě rychlý (Rhodos), celá cesta bez problémů. |
|
Kleina | |
Za mě naprostá spokojenost. Let překvapivě rychlý (Rhodos), celá cesta bez problémů. |
|
Olivie | |
Let proběhl bez jakýchkoliv komplikací, letušky byly moc milé. Celkově jsem byla naprosto spokojená. |
|
Kamila Srbová | |
Let do Řecka proběhl v naprostém pořádku. Dost mě překvapilo velmi hladké přistání. Šlo vidět, že pilot byl profík. Osobně si nemám na co stěžovat. |
|
Roman Gabris | |
moje lety s touto společnosti byly vždy bez problémů, poměr cena kvalita v pořádku |
|
Josef Kůs | |
Všem,kdo chtějí za méně peněz více muziky,bych doporučoval měsíční stáž v některé velmi chudé zemi.Podívejte se občas kolem sebe a ne jenom na sebe,stačí i cestopisy v televizi,jak se cestuje např. v Indii a pokud si ani potom nezačnete vážit toho,co máme a co můžeme,pak vám holt není pomoci a nezbývá jen remcat a remcat... |
|
Marián | |
V júni 2017 zabezpečoval Smart Wings catering a palube lietadla Egypt Air do Sharm El Sheikh. Dostali sme 1 nápoj a zbytok počas 4 hodinového letu bolo platené ! Oni sú naozaj SMART. |
|
Henrieta | |
Nikdy viac!!! Minuly rok sa nam let na Kretu omeskal o 9hodin. Takze nas s 6mesacnym dietatom nechali takmer 11hodin v letiskovej hale. Dnes sme mali 04:00 odletiet z Hurghady. Lietadlo sa pokazilo!!! Dve hodiny nas nechali sediet v lietadle a snazili sa ho opravit. Prave nas ale vyhnali spat do letiskovej haly, tak som zvedava ako dlho to bude dnes |
|
Kristián | |
Srovnávat leteckou přepravu s MHD, s poznámkou proč by tam měl být jiný standard, může jen úplný vůl. |
|
David | |
S negativními hodnoceními souhlasím. Malý prostor na nohy, špinavá okénka i sedačky. K jídlu nic, pokud si nekoupíte za drahé peníze. K pití pouze malý kelímek s vodou zřejmě z WC. Cestování s Travel Service Smart Wings považuji za jedno z nejhorších. Je to jako přeprava dobytka. |
|
Jaroslava | |
pro Gábinu ... měli jsme nasmlouvaný Travel a letěli s touto společností , aniž by se nás někdo na něco ptal ..Pozor na toalety!! |
|
Jaroslava | |
14.7 let z Burgasu do Brna ..už nikdy více !!! nemohu napsat podrobnosti ..nepustí mě to . |
|
Honza | |
Vazeni,prosim zamyslete nad svymi kritickymi komentari,za malo penez chcete luxus, muzete si vse dokoupit, obcerstveni, lepsi sedadla, muzete si objednat soukrome letadlo, nebo s danou leteckou spolecnosti neletet vubec. Stezovat si, ze nedostanu na 2 hodinovem letu zadne jidlo zdarma je absolutni blabol. Mate v MHD taky obcerstveni zdarma??? |
|
Gabina | |
Tak to jsou horory..asi jsem tu nemela ani koukat...mame s nema letet na dovolenou pres cestovku..jiny vyber nemame a uz ted se toho desim..priste si zjistim s kym leti cestovka |
|
Petra | |
Se smart wings jsem vzdy litala rada ale po poslednich leech z Londyna do Pray a zpet musim rict ze uz ted lituji toho ze jsem si koupila dali letenku. Samozrejme chapu ze se muze stat ze nebude fungovat palubni pocitac ale asi by cestujici meli vedet vice informaci a ne nas nechat cekat hodinu a pul a nice nam nerict a new nechat nas koukat se na neporadek od predeslych cestujici chapu! A na letu z Prahy do Londyna si slecna za prepazkou nezjistila informace o cestujici odbavila prirucni zavazadlo jako nornalni a ja po letisti a celou dobu letu musela drzet pocitac, telefon, penezenku,fotoaparat a dali veci drzet v ruce! |
|
Vladimír | |
Nejhorší letecká spol.let z Paříže do Prahy zpožděn o 59 minut. v business class o proti economi je rozdíl pouze v ceně a bílém ubrusu, každý má jiné představy o pohodlí, ale když si naůčtujou tak hrozné peníze tak bych si představoval alespoň trochu soukromí. Hrůza. |
|
Petr.J | |
Průměr |
|
Pavel J. | |
Tento rok jsem již letěl 8X že společnosti Emirates A380 musím říci že je to nejlepší společnost jak v bussines tak v economi dost jídla, super personál a neskutečný komfort.na mou smůlu jednou jsem musel letět s travel service-smartwings 737-800 a musím říci že je to katastrofa, personál, letadla a obsluha šílený! Nechápu že ještě s nimi někdo léta! |
|
Václav | |
Nejhorší letecká společnost !!! Zrušili mi dva lety do Lyonu, ani je nenapadlo mi to telefonicky sdělit !!! Napsali mi jen email ! Nenabídli mi jinou alternativu letu, ani mi nevrátili peníze !!! Jsou to zloději !!! Vyhněte se SmartWings raději obloukem !!! |
|
Lojza | |
Se společností létám opakovaně, služby velmi zhoršené, zpoždění běžně 135 až 180 min , jídlo zmrzlé a nechutné , vybavení letadla v dezolátním stavu ( prosazené sedadlo, nakřivo svařené, voda z klimošky mi kapala na hlavu), vše s úsměvem a ...společnost se omlouvá.Zvažujeme jiného dopravce. |
|
Pavel | |
Letím několikrát ročně, smart wings je ve srovnání s emirates jak prasecak a dobytek, v emirates cestujete jako král, pohodlne jsem se i prospal třída bussines ale v trávu či smartwings si člověk ani nesedne pohodlné. Mají rozpadla sedadla a jídlo -katastrofa. Je to jedna z nejhorších leteckých společností světa, dle hodnocení! Zvolte emiráty |
|
Veronika | |
Nechápu kritiku na SW. Pokud chcete lepší komfort tak si zaplaťtě letenku třeba s emirates a nestěžujte si. Letěli jsme se společností do Dubaje a byli jsme spokojen, personál přijemný, let klidný. Minule jsme letěli s flydubai a to mi spíš přišlo šílené. Za mě a manžela SW vřele doporučuji. |
|
Petra Hovorkova | |
Jedna z nejhorsich leteckych spolecnosti, nikoli nizkonakladova jak se casto zminuje, letos jsem mela minimalne 10 x zkusenost s hodonovym zpozdenim a zmatku kolrm, do posledni chvile menili gate atd. Navic za posledni leta hodne klea uroven, ale cena samozrejme vzrostla, odtid zrejme pochazi nazev Smart...shrnuti: NEDOPORUCUJI |
|
pepikpik | |
proboha co byste chtěli za pár šupů?kaviár a šampus?proberte se. ty nářky s bagetama a vodou.to ku..a nevydržíte 2-3 hodiny bez žrádla a chlastu? národ blbečků tohle. |
|
Karel | |
Lidi!!! To jsem ještě nezažil. Při nástupu zpožděného, nočního, zpátečního letu z Rhodosu jsem si všimnul, že jedné zjevně vyděšené paní chybělo opěradlo(zadní část sedadla).Manželka měla zase utrženou opěrku a slavné bagety už došly. Již nikdy více!! |
|
Pavel | |
Mimo jiné, dobre hodnocení na tuto stránku vkládají zaměstnanci společnosti, mají to prikazane, jinak žádná Kladna recenze neexistuje |
|
Pavel | |
Tato letecká společnost je jedním slovem katastrofa - po nasednuti se člověk cítí jak v dobytcaku. Mám srovnání s emiráty a fly dubai je to někde jinde, místo, jídlo, úroveň doporučujeme za stejnou cenu fly dubai je tam cca o 15cm více místa ha nohy, dobře jídlo a super servis. A světě drž se stojí letenka méně než u TRAVEL SERVICE A Smart wings |
|
Jana | |
Letěly jsme do Splitu. Létám hodně často,ale aby mi nedali zdarma alespoň vodu,to se mi ještě nestalo a abych zaplatila za čistou vodu 50 kč,to je trochu sprosté. Létám už 30 let,ale takováto chudoba na letadle je pouze až teď |
|
Michaela | |
Také se musím připojit ke kladnému hodnocení. S touto společností jsme letěli z Prahy do Varny a zpět a nemůžu si stěžovat. Personál velice milý, piloti šikovní a místa také dost. |
|
Hana | |
Take nam zrusili let,bez jakekoliv informace predem, operatori neochota a nejsou schopni mi rict tel,adresu ci email,kam poslat reklamaci. Zruseni letu jsem resila pres ambasadu ve Spanelsku. Prosim,je tu nekdo,kdo mi poradi,jak a hlavne kam poslat reklamaci. Dekuji |
|
Trhlík Roman | |
Dobrý den, čtu tady samé podvodníci, nejhorší dopravní společnost atd. Hodnotím za sebe a svou rodinu a musím uvést, že jsme už s pár společnostmi letěli a nevím, co tady pořád nadáváte. Dokonce si dovolím tvrdit, že při cestě z Bulharska zpět do Prahy jsme měli tak šikovného pilota, že jsme ani necítili dosednutí. Letadlo bylo na úrovni, personál též, čisto a za nás naprostá spokojenost. Malinko se mi nelíbí, že si společnost účtuje dost vysokou cenu za kávu a malé občerstvení. Domnívám se však, že při 2 hodinovém letu nikdo hlady ani žízní neumře. Za nás naprostá spokojenost a to jak s letadlem tak obsluhou. |
|
Jana | |
Udivuje mě,že tyto recenze nikdo ze společnosti nečte,protože by úroveň letu byla trochu jiná. ČSA kazí pověst v celé Evropě,zrovna jako TS,proč ruší občerstvení,když po několika hodinovém čekání na letišti v noci má člověk žízeň.a tu tvrdou bagetu ať si s...ou manažeři společnosti sami. |
|
Bárta | |
Během 2,5 hodinového letu občerstvení pouze za peníze (předraženo),nechápu proto počet palubního personálu. Asi jim za přepravu málo platíme. |
|
Jenda | |
Pozor při odbavování v Praze na Ruzyni. Nemají zkalibrované váhy a pak musíte doplácet za nadváhu zavazadel.Létáme s nimi už čtyři roky a stále k horšímu. |
|
Mirek | |
Pre boha ľudia ja mám letieť s nimi v piatok na dovolenku,lebo z Bratislavy lietajú do Grécka iba oni.Dúfam že počet štartov sa bude rovnať počtu pristátí...už mám depku a to letím po prvý raz |
|
Martina | |
Čtu recenze a mám obavy z letu. Co společnost Invia, u které máme zakoupený zájezd na Rhodos? Nezajímá je v jakých podmínkách jsou její klienti přepravováni |
|
Petra | |
Se Smartwings Praha-Valencie pro mne bylo ten nejhorší let v mem životě. Letěli jsme s ročním synem. Kdyz jsem se zeptala letušky v letadle jestli jsou tam infant sedadla, zeptala se mne,co to je?!. Snažila jsem se ji vysvětlit ze to jsou sedadla pro lidi s dětmi. Řekla mi ze o tom neslysela!!?. A jeste se mi ironicky vyloženě smála do obličeje. Na letišti odbavení katastrofa!!!. Letadlo mělo 4hodiny zpoždění takže místo v 8 večer jsme letěli v 12. S malým dítětem pecka. Kdyz jsem se na odbavení zeptala jestli nás pustí slečna dopředu, ze musím malými ohřát jídlo, řekla mi ze ne!!! Kdyz jsme přišly k boarding gatu všude už bylo zavřeno a já to jídlo neměla kde ohřát. U gatu stala ta sama slečna která mi řekla, no jo co chcete levný letenky!!! Ok kdyby do Valencie litalo něco jiného než Smartwings tak s tím letim. Absolutní neochota, neuvěřitelný přístup personálu a nemožnost se nikam dovolat. |
|
Juklíčková | |
Naprosto se shoduji s negativním hodnocením předchozích pasažérů. Let Praha - Sevilla - dne 8. 6. 2016 otřesný zážitek. Porucha letadla s mezipřistáním ve Francii - Toulouse. Naprosto neprofesionální přístup palubního personálu. Při technických problémech letadla nikdo z personálu na palubě, pouze hysterický výkřik z kabiny pilota. Žádné informace ke vzniklému problému při letu ani po přistání. Letušky prý brigádnice - neověřená informace. |
|
Anna | |
S touto společností jsem letěla již 4x (1x tam a zpátky + 1x tam a zpátky). Vždy jsem byla naprosto spokojená. Vyhovovalo mi to. Ne nějaký mega nadměrný luxus, ale taková normálka, takový hezký průměr, možná i lehký nadprůměr. Určitě DOPORUČUJI! |
|
Ivo | |
Dobytčák, jinak to opravdu nelze nazvat.Využívají svého monopolu na chart letech, jinak by s nima nikdo neletěl. Jídlo a pití vem čert, ale i 6 leté dítě normálního vzrůstu má tam prostor k sezení nadoraz. NIKDY VÍC |
|
Honza | |
Recenze mně vyděsily.. Poohlídnu se asi po jiný společnosti... |
|
Jan | |
Letěl jsem stouto leteckou společností na lince Qs2256,2257 v červenci do Řecka do Thessaloniky vše bylo naprosto v pořádku rozhodně DOPORUČUJI! |
|
Jára | |
Nevím, jak je možné tak hrozné hodnocení. To aby se člověk bál s touto společností letět. Jak odůvodní posádka chování ? |
|
Hana J. | |
Při kontaktu se zákaznickým servisem a zejména s panem Páleníčkem se rázem ocitnete v minulém století. Zákazník je pro ně sprosté slovo. |
|
Jana | |
Horší zkušenost s leteckou společností jsem nezažila. Letěly jsme s dcerou do Dubaje, let byl přebukovaný a neměli pro nás místo. Na poslední chvíli se kapitán letadla uvolil a vzal nás na služební sedadla v kuchyňce letadla. Dcera z toho stresu (čekaly jsme 1,5 hodiny v hale letiště na to, jak to dopadne)dostala na palubě letadla migrénu. Na moji reklamaci mi odpověděli po 6 týdnech a 3 telefonických a 2 písemných urgencích(!). Omluvy jsem se však nedočkala, do destinace nás přece dopravili, tak co bychom vlastně chtěly?! Drobná satisfakce, kterou nám nabídli, naprosto neodpovídá situaci. Už nikdy se Smart Wings nepoletím!! |
|
Martin | |
Praha x Split a Split x Praha vse v poradku! ( trochu starsi letadlo) jako veliky nedostatek beru absenci online check-inu!!! Jinak v pohode. |
|
Vlasta | |
Dcera chtěla před týdnem letět se SmartWings do Burgasu. Měla na levé noze chodící odlehčenou ochranu nohy od prstů levé nohy nad kotník. Bez problémů prošla všemi kontrolami až na sedadlo do letadla. Potom kapitán letadla o jejím vyvedení z letadla, přestože podle přepravních podmínek měla přístup vzduchu jak od prstů, tak od kotníku. Před týdnem jsem posílal stížnost na společnost, ale ti nejsou schopni ani odpovědět. Přístup k cestujícím je nejhorší s jakým jsem se za dlouhou dobu cestování setkal. |
|
Amálie | |
Příšernější dopravu jsem nezažila, nikdy bych s nimi již neletěla. Dobytek je určitě přepravován lépe. Letušky pouze rozdají jídlo a jinak je nic nezajímá. HROZNÉ!!! |
|
Šárka | |
Letěla jsem s touto společností dvakrát, vždy jsem byla spokojená, personál velice ochotný a příjemný, odlety i přílety přesné. |
|
Patricie | |
Letěli jsme s nimi v roce 2013 do Španělska a naprostá spokojenost :) Služby, cena, ochota personálu - vše výborné. Zpoždění žádné. |
|
Mariya | |
Ne doporučuji jsou zlodeji |
|
Lenka | |
Tak tedy nevím, když tady čtu ty recenze. Letíme na Sardinii s vnučkou a jímá mne hrůza. Snad se polepšili. Na to, že mají tato nízkonákladová letadla zpoždění jsem si už zvykla, ale bohužel s cestovkou a její následnou dopravou nic nenadělám. Věřím, že hlavně doletíme a vrátíme se ve zdraví. Všem hodně trpělivosti a méně spěchu. Ahoj!!! |
|
Petr | |
Letel jsem jen parkrat a to vzdy z nouze, nebo proto, ze to jinak neslo(cestovka). Co me odrovnalo - pri delsim letu CR - Thajsko si musite koupit sluchatka za cca 50,- Kč pokud nemate vlastni a chcete poslouchat hudbu, nebo sledovat video. Vrchol - pokud se stane, ze nekdo z party onemocni - neexistuje zadná moznost zmeny jmena na letence, aby mohl letet nahradnik. letenku musite zrusit a koupit novou, ta uz ale nemusi byt k dispozici a na tu vasi zrusenou uz je seznam cekatelu, kteri ji dostanou a vy mate smolika... |
|
Johana | |
Touto společností typu dobytčák nikdy více. ČSA utíkejte od nich co nejdále a co nejrychleji. Kazí vám už tak nahnuté jméno. Rozhodně nedoporučuji. |
|
File | |
S touto aerolinií jsme letěli 2x do Řecka a zpět. Jednou měli cca hodinové spoždění, protože měli prý závadu na letadle. Jídlo nic moc, ale to jsou jediné výhrady, jinak vše v pořádku.:) |
|
Jarmila | |
Tuto leteckou společnost rozhodně nedoporučuji. V CK spletli dceři příjmení, vím že jinde se platí pokuta, ale tady musíte zaplatit rovnou novou letenku, takže si jedno sedadlo koupíte dvakrát. Jednání zástupce letecké společnosti bylo naprosto otřesné. Po nastoupení do letadla, kdy bylo ze dvoutřetin prázdné jsem pochopila jak tato společnost vydělává. |
|
Michaela | |
Letěla jsem s touto společností z Řecka do ČR a byla jsem spokojená. Zpoždění jsme sice měli, ale s tím se při letecké dopravě musí počítat, počasí je nevyzpytatelné. A raději zpoždění než nehoda, že. Co bylo také negativní, tak se nekonalo mezipřistání v Brně (kde jsem chtěla vystoupit), ale všichni museli až do Ostravy. Ale to taktéž souviselo se špatným počasím, nejednalo se o chybu společnosti jako takové. V bezcelní zóně jsme z bufetu obdrželi toast a nápoj dle vlastního výběru. V letadle nám dále nabídli malou bagetu a pití dle výběru - já stihla kávu, víno a vodu. Také jsem dostala časopis. Žádný skrytý poplatek mi připočten nebyl. Cena, která mi byla při rezervaci zobrazena, byla konečná. Určitě doporučuji tuhle leteckou společnost. Avšak mám jen jednu zkušenost s jednou destinací, nemůžu posuzovat tedy ostatní. |
|
Renata Blazkova | |
SmartWings zasadne nedoporucuji. Byl mi zrusen let, nikdo me predem neinformoval!Prijela jsem na letiste s platnou letenkou, se tremi malymi detmi a let se nekonal. Ani po 4 mesicich nikdo nebyl schopen rici proc. Sice politovali, to oni umi, ale na kompenzaci neni narok, protoze chybu zavinil nekdo jiny, oni jsou preci firma s dobrym jmene. Nejveselejsi je jednani s panem Krystofem Palenickem z reklamacniho. Jinak z Polska letaji QS tez, ale tam je 20 kg zavazadlo povoleno, jen u nas jsme stale okradani. Nikdy vice s takovou bandou. |
|
florida | |
Letěl jsem s nimi do dubaje,hruza des,všechny české aerolinky stojí upřímně za hovno |
|
Josef | |
Já mám kladné zkušenosti se SW. |
|
www.RushFlights.com | |
jednani spolecnosti Smartwings je opravdu nefer, at uz pri bookovani - pricitani poplatku, nebo na palube letadel - neprijemne letusky atd. |
|
katka | |
Tak já letěla čtyřikrát a pokaždé velké opoždění. Sice Vám dají poukaz na jídlo, ale my kvůli zpožději dvakrát spali s malým dítětem na letišti, neboť nám ujel poslední spoj do cílové destinace a jednou jsme měli odlet až druhý den, což znamenalo pobyt v hotelu, který byl na valstní náklady. Fakt hrůza. |
|
Dvořák | |
Látám pravidelně do Nice.Opravdu nevím proč si tato společnost říká NÍZKONÁKLADOVÁ.Mnohem levnější než Smart Wings je Lufthansa.Takže ted už létám jen Praha-Nice (VIA Mnichov). Smart Wings NEDOPORUČUJI. |
|
Šulc Petr | |
Nejhorši zkušenost s letem Paříž - Praha. Bez upozorněni předem mne letecká společnost dopravila do ČR přes Nice. Let, který měl trvat max 1,5 hodiny se tak protáhl na 6,5 hodiny. Pro příště děkuji nechci. S touto leteckou spol. Never more!!! |
|
Olda | |
SmartWings jsou patrne pekni podvodnici, protoze maji na webu vyslovne uvedeno Zadne skryte poplatky ale kdyz jsem vybral letenku hned mi pripocetli servisni poplatek 600Kc |
|
||||||||||||||
Emirates | Niki |
Swiss | Wizz Air |
United Airlines (UAL) | British Airways (BA) |
TAP Portugal (TAP) | Jet2.com |
Aeroflot | Condor |
Air Malta | Air Madagascar |
Alitalia | ČSA (Czech Airlines) |
Brussels Airlines | Iberia |
Aerosvit | Air Via |
KLM | Norwegian |