Travel Service logo |
K letišti 1068/30
160 08 Praha6
tel.: +420 220 11 5069 (non-stop)
tel.: +420 220 11 6806 (8:00 – 20:00)
IATA kód: QS
ICAO kód: TVS
Alexandra | |
S leteckou společností TS jsem letěla 15x do různých destinací, nejčastěji do Egypta a vždy spokojenost.Personál i všechny informace o letu v pohodě. Mohu jen doporučit. |
|
jana | |
A pokud chcete, aby letušky nelétaly, tak se těším, až se letadlu něco stane a nebude vás mít kdo evakuovat a vy co? uhoříte-udusíte se...TVS létá pro cestovní kanceláře, takže si stěžujte u ní, to cestovky můžou za tyto podmínky, chtějí vás nacpat co nejvíc do jednoho letadla aby co nejvíc vydělali...a pokud chcete luxus, tak si zaplattě dvoj nebo trojnásobek za ten zájezd. Nazdar |
|
Jana | |
Uvědomte si, že jídlo TVS nevaří, kufry vám TVS nenosí a nerozbíjí - za to může letištní personál, za zpoždění TVS nemůže - opět vina letištního personálu a okolních podmínek. Že na krátkém letu nedostanete jídlo a nemáte neomezeně pití je vina cestovní kanceláře, která se pro vás snaží snížit cenu na minimum aby si čeští burani mohli vyjet do světa a proto si objedná jen letadlo bez jakýchkoli služeb. |
|
Lydia | |
Od Zari 2016 sa snazim z TS CZ dostat riesenie reklamacie oneskoreneho letu. Do Dubna 2017 napriek MNOHYM urgenciam, ci opakovanym ziadostiam sa mi nedostalo ZIADNEJ odpovede. Chapem, ze sa moze stat cokolvek, ale toto je fakt velke sklamanie. |
|
martina | |
Letela jsem s TS 4 x,nemuzu si stezovat,jidlo vyborne,to,ze jsi musim za kavu priplatit me zase tolik neurazilo,letusky byli prijemne,jejich praci jim nezavidim,jsme narod rejpalu,jak si zde ctu,vsichni jste strasne nespokojeny,priznejte si,ze na Emirates nebo Turkish nemate a jste radi,ze usetrite na cestu k mori,ale pak machrujete,jak bylo vsechno hrozny,naposledy jsem se se synem vracela z Maroka,letadlo pilotoval pan kapitan Petr Jirmus,uzasny let,vse v poradku a ze ma let zpozdeni? Nemyslim si ze za to muze letecka spolecnost . Kdyz ctu vase komentare napada me jen jedno,nekupujte si dovolenou za 9.999,- Kc na osobu a kdyz nemate na luxus,ktery zrejme ocekavate,sedte doma ,usmazte si rizky a koukejte na televizi,jsme skutecne narod pitomcu,ktery si mysli,ze se za par penez bude mit ultra all inclusive i v letadle,je to jen dopravni prostredek,divim se,ze nevyzadujete aby na vas cekal pikolik uz pred halou a zavazadla vcetne deti vam neodnesl az do hotelu cilove destinace,samozrejme vse cene letenky. |
|
Alexandra | |
Let do Hurgady, pánové nad 180 cm téměř celou cestu postávali v uličce,jelikoz se nevejdou mezi sedadla. Hrůza, cestování s TS je pokaždé horší a horší, to ani nezmiňuji bagetu a jeden kelímek vody za celý 4hodinovy let. Během letu žádné info, nebo nesrozumitelné z prastarých reproduktoru. Asi budeme muset změnit i cestovku (Exim),protože oni s létají asi jen s nimi. Pokud nesedite na exitech, nedá se tak dlouhá cesta vydržet. |
|
M.M | |
Ostuda,ostuda,ostuda... |
|
Míša Kadeřábková | |
Vrátila jsem se z Řecka,let.společnost:TS. Moje zkušenost: hrůza!!! Neznáte někdo jinou let.společnost,která je také nízkonákladová?Děkuji za info. |
|
Jaroslava | |
Každý rok létáme na Zakynthos s TS.Jsem šokována,co se z této společností stalo. Je potupa si říkat o jeden šálek vody,tak si ji prostě za 50 Kč koupíte,taktéž i minikávu.S TS již opravdu nikdy. |
|
olin | |
pri vcerejsim letu 4163 z kapverd velmi spatna zkusenost.letusky sice ciste a prijemne ale totalne nesehrany tym.nechapu jak v letadle boing 373 800 je k dispozici jeden servirovaci stolek na obcerstveni.takze pokud sedite v zadni casti letounu obcerstveni po 3 hod.4 krat jsem zadal o prodej vody.pokaZDE ODPOVED MOMENT.Myslim ze na letech dlouhych 6 hod by takova obsluha nemela letat.anebo at travel servis nepodava nic a cestujici se zaridi po svem |
|
Jana | |
Červen 2016 let na Rhodos, letadlo v horším stavu, asi půjčeno od Nouvelair (tuniská aerolinie) i s posádkou, pouze jedna letuška mluvila česky, během letu žádné letové informace, obrazovky nefunkční, vše značně opotřebované. Na občerstvení během letu do 3 hod můžete zapomenout, jen za peníze, let (i přistání) byl bez problémů, ale první dojem z letadla nic moc. |
|
kveta | |
S touto společností jsme létali na dovolenou často i v letošním roce. Na málo místa mezi sedačkami - dobře, letím 2 - 3 hodiny, dá se to vydržet. Věděli jsme, že již nedostaneme jídlo, pití jsme si museli koupit, ale co mě docela dostalo, že jsme nedostali ani ten bonbon při přistání. Proto se ptám, není až moc palubního personálu v letadle, na co tam jsou? Připadá mi to zbytečné. Kultura cestování je otřesná a já se ptám proč? Proč, když letíte z Vídně s jinou společností tomu tak není. Napadá mě jediná odpověď - neschopní manažeři této společnosti mají zřejmě malé odměny a tak si na ně někde musí uškudlit. No a na kom, na nás cestujících. Je to hanba |
|
Martin | |
Ty vole, nevím na co pořád nadáváte. Já létám s Travel Service už asi 9 let. Za tu dobu sem letěl asi 10x. Nikdy jsem neměl s ničím problém. To že se letadlo opozdí, není vždy vina společnosti, ale letištního personálu na daném letišti. Personál v letadle byl opravdu vždy příjemný, jídlo bylo dobré. A zase jak chutná to jídlo, není vina Travelu. Oni osobně to jídlo nevaří. Takže jak se tady píše jak je to hrozná společnost. Jděte někam!!! Píši to znovu protože jsem v předchozím komentáři dal omylem 2 hvězdičky. |
|
Martin | |
Ty vole, nevím na co pořád nadáváte. Já létám s Travel Service už asi 9 let. Za tu dobu sem letěl asi 10x. Nikdy jsem neměl s ničím problém. To že se letadlo opozdí, není vždy vina společnosti, ale letištního personálu na daném letišti. Personál v letadle byl opravdu vždy příjemný, jídlo bylo dobré. A zase jak chutná to jídlo, není vina Travelu. Oni osobně to jídlo nevaří. Takže jak se tady píše jak je to hrozná společnost. Jděte někam!!! |
|
Wolter | |
Chcete zazit peklo v nebi? Lette Travel service. Mel sem tu smulu letet jednou timhle vzdusnym dobytcakem. Nikdy sem nezazil, ze v pulce letu dojde palivo, hodinova zpozdeni, letadla stary jak uhli, letusky s chovanim obsluhy naky 4. cenovy s anglictinou urovne zaku 3.tridy ZS, pri ceste tam i zpet se hned z uvodu rozbil multimedialni system (jina letadla). Nechapu, jak muzou mit jeste zakazniky... |
|
Lenka | |
Hodnotím 5-, při cenách za letenku nebo dovolenou je neakcepovatelné, aby si cestující museli na letišti nebo v letadle kupovat předražené jídlo a nápoje. Opravdu nepříjemné cestování!!! |
|
Lenka | |
Letěli jsme do Varny poprvé s TS a byli jsme nemile překvapeni, že se nepodávalo ani jídlo ani pití, bohužel ani voda pro děti. Dříve jsme v letadle vždy občerstvení i nápoje, dokonce i bonbon při přistání dostali, proto mě nenapadlo, se na toto informovat. Když jsme letěli zpátky, vodu jsme museli ve Varně vyhodit a neměli jsme vůbec nic. Je to dost neseriozní, pokud TS šetří na občerstvení a nápojích, musí na to cestující dopředu upozornit a dovolit jim svačinu a vlastní nápoje. Pro lidi s citlivým žaludkem, cukrovkou nebo děti je to velmi nepříjemné cestování!!! |
|
cestovatelka | |
Tato Společnost je jedna katastrofa.11.6.2016 z Ostravy do Almérie. Jídlo mizerné,pitný režim kelímek vody,káva z termosky za 50kč.22.6.2016 z Almérie do Ostravy z mezipřistáním v Brně jsme museli identifikovat kufry. hodinu zavření v letadle na letišti. Je smutné,že vlakoví dopravci mají lepšílužby,než letecký dopravci(Leo expres,Regioget,Pendolíno)Zážitky z cestování otřesné. |
|
Monika | |
Stouto společností jsme letěli 15.5.2016 Marsa-alam a bylo to jedna bída.Jejich služby jsou ve všech směrech zoufalé. |
|
Pavel | |
Letěli jsme z Kaperdskych ostrovů 19.7.2015, jedním slovem hruza letadla neuklizena jídlo katastrofa, ve srovnání s jinou společnosti si přijde člověk jak v dobytcaku, mimochodem jsem několikrát letěl stejným typem letadla 737 800 s fly dubai a více místa, monitory u každého sedadla, jídlo super a o 10 cm více místa na nohy a světě podrz se bylo to levnější než s TS. |
|
Petra | |
Poletíme poprvé, tak o to větší obavy mám, jak si čtu vaše odkazy. Četla jsem si, kde letoun přistává a o Egyptě se tu vůbec nepíše. Snad nám na poslední chvíli taky nezruší let. Ale letíme přes CK, snad to bude v pohodě... |
|
krauseln | |
Sledujte: www.flightradar24.com mezi aircraft vyhledejte Travel service-to uvidíte během celého roku divočinu. Nefunkční monitory, vlasy na podhlavnících a drobky jsou minimum..neochotný (nevyspaný) palubní personál-to je horší..a ty éra jsou furt ve vzduchu.. Jestlipak Mr.Vik, Šimáně atd stíhají zákonnou údržbu |
|
Krauseln | |
No, tak teprve teď jsem dočetl komentáře do konce a tak mi to nedá. S travel servis jsem letěl 10x. Byl jsem poměrně spokojen-až na let před pár lety z Burgasu, kdy si Mr.kopitán(jméno si bohužel nepamatuji)hrál s 737-800 trochu jako se stíhačkou..možná musel, dle pokynů věže, nevím. Každopádně z letu z Espargosu (SID), který trval 7 hodin, mám tu zkušenost že nás cabin crew (rozuměj stewardi)nechali téměř 3 hodiny bez jídla a nápojů a v počtu 3 osob yse věnovali cca 16 koupákům v tzv.bussiness class. Názor si utvořte sami. |
|
Krauseln Michal | |
Přátelé, na co si stěžujete? Dokud budete Eximu a podobným Českým ck kupovat zájezdy provozované TVS s Booeingy 738 s operačním doletem cca 5500 km tak se nic nezmění. |
|
franta | |
rovněž se připojuji ke katastrofální úrovni jejich služeb.Letenky nebyly slevněny i když ropa je na třetině dřívější hodnoty. Jídlo a pití katastrofa a za nekřesťanské peníze. Jsou to zloději. Hlavně že pan Šimáně si koupí Slávii. Měl by se proletět jeho letadly za stejných podmínek jak ostatní cestující. |
|
Martin | |
Největší zloději na nasem turistickém trhu,ziskali si monopol a diktují si podminky,každá nizkonakadovka je lepší ve všem,jídlo,pitie,hmotnost zavazadla ap.No prostě děs,parchanti |
|
Anonym | |
Pokud musím letět s touto společností tak si vždy připlácíme Bussines class( s Bussines class v Emirates se to neda srovnat)- místa dostatek, neomezený přísun pití i alkoholu. Jídlo taky dostačující(záleží však kde nabíraj catering). Letěli jsme na Zanzibar. Při zpáteční cestě s mezipřístáním v Mombase s náma pilot letadla při přistání doslova třísknul o zem, asi se to učil..S letuškama jsme neměli žádnej problém, akorát jsou starý a vylýtaný jako ta jejich letadla..žádný krásky jako v Emirates to nejsou, uniformy taky hnus.Nastesti s touto spolecnosti litame velmi ojediněle, raději davame prednost pravidelnym linkam s velkými letadly. |
|
Láďa | |
S TS jsem letěl celkem 5x,nemůžu proti ní říct cokoliv špatného,letadlo je dopravní prostředek,nikoliv výkrmna,to že za 2,5hodiny nedostanu teplé jídlo mně nevadí.Fly Emirates asi budou luxusnější,ale cena asi jinde. Jenom zda by mi někdo z TS sdělil,jestli ještě létá kapitán Pivarči,protože kdo takhle přistane ve strašných povětrnostních podmínkách,sníh,vítr,tma to je opravdu muž na svém místě. Láďa |
|
Pavel | |
Stížnost:Let QS4159 29.1.2015 při zpátečním letu z Dominikány nám bylo až na opětovné žádosti od arogantního stewarda (věnujícího se jiným věcem)podána alespoň voda s dodám,že na palubě má pouze pět lahví pro všechny.Dále by mě zajímalo proč pilot letěl v nízké hladině 3,5 hodin turbulencí? Dále se nám mnoho nelíbí letět v letadle které nemá dostatečně vyčištěnou klimatizaci po které všichni cestující kašlou,pálí oči a smrkají.Dále na tak velkou vzdálenost si myslím,že je letadlo mimo Bussnisklas pro tolik lidí málo vybavené soc.zařízením(fronty na WC přes celé letadlo a proto do hodnocení nelze udělit ani jedna hvězdička leda by byla do mínusu.Předpokládáme,že majitel čte občas tyto zprávy od lidí a udělá nějaké opatření protože na tak velké vzdálenosti toto letadlo podobné pasečím vagonum absolutně nevyhovuje.S díky za nápravu!!! |
|
daisy | |
nikdy,nikdy,nikdy KATASTROFA - hlavně personál a čistota v letadle... |
|
Petr | |
Cesta s TS z Palma de Mallorca do Prahy... Spozdeni letu o 2 hodiny misto v 21:20 jsme odleteli v 23:45... Personal celkem usel. Snazil se.. To je vse. Chapu ze v Praze napadly 2cm snehu a letiste muselo byt zavrene (strasna kalamita) Ale co nas vytocilo, ze nas vyhodi na jinem terminalu tzv. nonschengen a museli jsmme vystoupit pred terminalem do pristaveneho busu aby nas prevzl.. na cely letadlo jeden bus.. dvere otevreny asi pul hodiny vrchol vseho..ridic brzdil na 4x a vzdy tak suprove ze jsme malem vsichni byli na zemi... Me nezajima ze TS setri naklady aby usetril napresunu letadla na letisti. Platim si za sluzbu jako u jinych leteckych spolecnosti.. tak proc ji nedostavam... Shrnuti letadla jedna velka zumpa... jidlo jsem si radsi nedaval... priste uz nikdy a uz nikdy na letiste Praha (ten nazev po tom kalaborantovi neuznavam)Dopurucuji Air Berlin, Niki a letat z Vidne nebo Drazdan. |
|
letadlo | |
co se to s TS děje asi snižují náklady potrhaná sedadla staré přepracované letadlo dost nebezpečné! KATASTROFA už nikdy s nimi nepoletím do raději pojedu autem do Dráždan nebo do Lipska za nižší cenu hezkým udržovaným letadlem od německé společnosti a příjemným personálem TS už nikdy NEPOLETIM! |
|
hana | |
Rady pro úspory :stejně potrápit manažery - do Egypta a zpět s dávkou na jednu cestu ( trvá 4-6 hod) 1 dc vody! Jídlo 18 ks těštovin a dvě lž. omáčky. Pohárek seberou, a další ,ani vodu už nenabízí !. Nás nevarovali před přepravou - nás otroků! Středověk- galéry! Pro úspory JIM VŠEM doporučuj: u vstupu do letadla podarovat každého cestujícího :lahví 0,5 -2,0 l vody ,do druhé ruky jim vrazte rohlík-veku- dle délky letu. A 1,0 - 3,0 m papíru podle pohlaví .Podavače potřeb na letišti nechejte!! Poletíme dál jen platící cest. a piloti . Ty ostatní nepotřebujeme. Sice se mile usmívají , ale stydí se za ty BLBEČKY. A co páni od cestovek ? TAKÉ povozit !! Blbce !! |
|
DuNaJaVe | |
Vůbec se nedivím, že TS měl problémy s klinety z Izraele, jestli poskytovali takové služby (jídlo, špína, vysezené sedačky, nefunkční monitory) jak nám , tak každému co si zaslouží. |
|
Dunajave | |
než letět s touto společností tak raději autobusem do Chorvatska. Kapitána a průběh cesty nám letuška komentovala až nad Madarskem při cestě do Prahy. Jídlo vypadalo, jakoby to někdo už pozřel, monitory nefungovaly a když k vůli bezpečnosti na začátku pustili video, jak máme používat masku tak to bylo samé zrnění. Připadali jsme si jak v místní dopravě.Příště než si budu kupovat zájezd, tak chci vědět s kým letím a budu to chtít mít i ve smlouvě. To je vše. |
|
Barbora Machová | |
Jedním slovem - KATASTROFA! |
|
Dagmar Ďurišová | |
Letěla jsem s touto leteckou společností mnohokráte, ale ještě se mi nestalo, aby letuška neznala jméno kapitána letadla, chychotala se se stevardem a o cestující se vůbec nezajímala. O staré bagetě ani nemluvím, kalíšek náhražky coca coly byl opravdu děs. Je vidět, že tato letecká společnost nemá žádné manažery, kteří by měli zájem o kvalitu služeb a dohlíželi na svůj personál. |
|
anna | |
Přiletěla jsem 13.9.2015 do Brna z Turecka. Zničili mi kufr, do dnešního dne se ani neozvali. Dnes píši urgenci . Jídlo neřeším . Vydržím , ale káva za 50 Kč , ta mě odrovnala. Personál dobrý. |
|
Alena | |
Jedna velká katastrofa,v letadle málo místa,špinavé sedačky,nefunkční obrazovky a o jídle a pití se raději nebudu ani vyjadřovat.S touto společností nikdy více. |
|
Lucie | |
Byla jsem docela překvapena ze si musíme kupovat vodu za 50 Kč za 7 hodin letu .nemluvne o jídle a letusek.travel - katastrofa !!! |
|
Veronika Slabá | |
Špinavé letadlo, drobky na sedačkách a nepříjemný personál,tak to je Travel Service. O občerstvení se raději zmiňovat ani nebudu. Už nikdy více! |
|
Pavel | |
1.8.2015 Jsme se s pritelkyni vraceli z Cap verde s Travel service ,MÁLO MÍSTA NA SEDADLECH,JEDNO TEPLE JÍDLO A KALÍŠEK VODY -hrůza a běs! Rozpadla sedačky a špinavý interiér letadla hrůza. Cestují často i s jinou společnosti a TS je jedna Velká katastrofa. |
|
Lenka Kafková | |
... nemám slov!!! Nejhorší letecká společnost, se kterou jsme kdy letěli! Kvalita služeb hrozná. S touto společností již nikdy více |
|
Marie | |
Travel Service zavedl novou službu. Čekáte na palubě letadla 135 minut, vypnutá klimatizace. Jako dárek za zpoždění dostanete půl kalíšku vlažné vody. Nízkonákladové občerstvení je sójová houska namazaná margarínem s kolečkem eurosalámu, který obsahuje 66 procent vody, zbytek jsou bukové piliny s kuřecím peřím. Let Ostrava - Mallorca 15.8.2015 Takhle vypadá eurokvalita v praxi. |
|
pavla | |
22.8.2015 jsme se vraceli z Egypta ..let QS 2565 tato pasadka byla nejhorsi s kterou jsem kdy letela po osloveni letusky zda by me mohla donest deku na me pouze stekla ze deky jsou jen na nocni let,..chtela jsem pro mou 2 letou a5 leteho vnuka..nasledne me polila hnusnou tou nejlevnejsi limonadou a kdyz jsem se ji ptala zda maji pivo vystekla zda jsem mel pivo kdyz jsem letela do Egypta..vubec ji nezajimalo ze si chci pivo koupit..a jidlo v letadle to se neda snad ani komentovat,kde vam to mrsknou na kus papiru,..uz aby byla konkurence a TS se zamyslel.. |
|
Michal | |
Velmi hrozná letecká společnost, užívá si bezkonkurenčnost a proto si může dovolit hrozný servis, zpoždění a nepořádek. Jediné co bylo ok je personál. Štve mě, že si tohle nepřečte vedení. Lidi prosim leťte z Německa nebo z Vídně je to levnější a služby jsou dále. |
|
Tom | |
Travel Service - zlikvidovala konkurenci a užívá si monopolního postavení.Rok od roku horší služby,větší zpoždění,katastrofální palubní servis,špína,neochotné letušky.Po letošním fiasku s občerstvením si příště na cestu usmažím řízky.Taková letecká přeprava je naprosto pod úrovní rozvojových zemí,čekám příští rok místa k stání.Divím se jen našim CK, že nenasmlouvají charterové lety se zahraniční charterovou společností.Je škoda,že tyhle diskuze nečte vedení TS,jen bych jim rád vzkázal, že z takových služeb za takové nehorázné peníze je mi zle. |
|
Tomík | |
Lítám s touto společností již několik let bohužel pokud člověk chce letět z CZ tak nemá jinou možnost než letět s TS nebo její dceřinkou což je stejný pytel. Bohužel jsem s touto společností zažil lepší doby než poslední tři roky. Uroven klesá, jak u občerstvení tak i u kvality letadel. Co se týče personálu musím říct že asi nemají lehkou práci, ale personál se vždy snažil co to šlo. Co se týče reklamace zpoždění letadla tak po půl roce handrkování s TS mne byla vyplacena náhrada skoro v celé výši. Jinak co se týče bagáže mám také nemilé zkušenosti z požkozeným kufrem, ale na obranu Ts musím říct že v tomto nejsou jen oni, ale především personál daného letiště. Pokudna náš trh vstoupí jiná nadnárodní společnost, která bude létat jako konkurence TS rád využiji jejich služeb. Bohužel jsme všichni ve spárech TS party tak že máme smůlu a bud budeme s nima lítat nebo jezdit autem. |
|
Edita | |
Omezení občerstvení na palubách letadel Travel Service vynahradila firma zvětšením počtu zpoždění a prodloužením čekací doby na letišti |
|
Kamila | |
Dne 2.8.2015 jsme měli odlétat do Burgasu v 5.55, odlétali jsme v 11.15. Teprve v cca 6.40 nám uráčeně hlasatelka oznámila, že náš let je zpožděn a že v 9.00 dostaneme další info. Dostali jsme na osobu voucher v hodnotě 220,- co si za to koupíte? Jedno kafe a malou bagetu a ještě si doplatíte... Na palubě letadla letušky strašný, opravdu ochota sama. Tu jejich ubohou suchou bagetu bych jim nejradši strčila někam a půl kelímku teplé vody ještě dál. A to minulý rok se stalo úplně to samé, akorát, že jsme čekali v Burgasu. Bohužel drtivá většina CK má s touto společností smlouvu. |
|
Ema | |
Uplynul rok a já zase musím letět s takovou neseriózní společnosti. Nejhorší zážitky jsou ty permanentní zpoždění. Fuj takovým službám. |
|
Pavel | |
Bohužel vědí, že se s nikým jiným letět nedá, resp. že skoro všechny CZ cestovky mají smlovu s nimi. Je jen otázkou času než přijde větší průser než žízeň a hlad po dobu letu. Je mi z nich na blití, za letenku do GR dáte 4 litry a musíte si i to hnusný kafe koupit. HANBA.!!! |
|
Ruda | |
Dlouhá čekání, nejistota zda vůbec letadlo přiletí. Na sedadlech kousky oplatků, opěrky plné vlasů. |
|
Simona | |
Myslím,že stížnosti jsou zcela na místě. I my jsme letěli s TS z Kapverdských ostrovů,nejdřív spoždění ,pak nouzové přistání na Kanárských ostrovech,kde jsme čekali na jiné letadlo,chování některých letušek byla katastrofa.Jídlo hnus. Ještě,že jsme si mohli donést svoje pití. Kus papíru ,na kterém rádoby podávají jídlo mrskla letuška po cestujícím u uličky a ten to musel rozdat ostatním. Velké zklamání z celého letu. Jedinný,koho musíme pochválit,byla kapitánka,která bravurně zvládla celou komplikovanou situaci. |
|
Radek Šmíd | |
Letecká společnost Travel Service se neskutecne zhorsila ve sluzbach na palube letadel.Leteli jsme do Egypta a jako pohosteni jsme dostali 1x teple jidlo a k tomu 1xnealko napoj-kelimek servirovane na papire.zbytek si clovek musi koupit kelimek pulitr vody za 50 Kc.Myslim si,kdyz jsou letenky tak nechutne drahe,tak by se reditelstvi melo zamyslet.NO JO NO ALE ONI POTREBUJOU MIT STATISICOVE PLATY,TAK SI TO BEROU NA STRAVE NA PALUBACH LETADEL!!Lidi vyserte se na tuhle NENAZRANOU SPOLECNOST!! |
|
JUBA | |
Úroveň služeb se začíná zhoršovat a není to jen můj osobní dojem, stav letadel asi také, na diskuzích již několik nouzových přistání ohledně poruch za poslední měsíce, sami jsme ho letos měli. Letěli jsem s TS několikrát, bohužel, není možno si vybírat. Zpoždění nepíši,bylo jich dost. Pokud se nám podařilo letět s ČSA, bylo to zcela někde jinde. |
|
Tom | |
Česká kvalita, nespolehlivost, zpoždění a zpoždění. Styďte se. |
|
Pavel | |
TS - tragédie Jídlo už na pohled nepoživatelné na cestě tam i zpět. Kdyby ho úplně vyrušili, udělají lépe. S pitím další trapárna - ten nejlevnější patok, naštěstí k dostání i 1 kalíšek vody. Kdyby dávali pouze tu vodu a dle potřeby, všechny ty blafy k jídlu si mohou nechat a ušetřej! O to jim snad jde, ne? A ušetří i na personálu, protože tu vodu by stačíly roznášet 2 letušky na celé letadlo. Vychovatel má na starost 6 hodin 30 dětí v plném režimu. Co to tam mají za manažery? |
|
Dan | |
Za poslední dva roky šla úroveň cestování s TS dramaticky dolů. Letuškám je trapné prodávat vodu za 50Kč, jídlo delších trasách nestojí za nic a i samotná úroveň letušek a stevardů se začíná rovnat úrovni průvodčího v motoráku. Kde jsou časy bombónů, zákusků a sušenek. Nemluvím ani o toaletním papíru na wc který ani nezkontrolují. To už je totiž vážně ostuda... |
|
Martina | |
Se společností létáme mnoho let charterovými lety do Tuniska a Turecka, ovšem letošní změny v občerstvení- rohlík se salámem a pidi kelímek nejlevnější vody pro všechny cestující a pro mě bezlepkáře 2 suché rýžové chleby a jablko plus prodej kávy za hotové mě natolik vytočil, že se příště raději ohlédnu po cestovní kanceláři, která využívá jine aerolinky. Myslím že kdyby nepodávali nic a jen na to upozornili cestující, udělali by lépe |
|
Otakar | |
Česká kvalita. 6.7. 2015 Ostrava - Řecko, jako obvykle u této společnosti zpoždění. Je to velmi nespolehlivá letecká společnost. |
|
Mirka | |
Velmi špatná zkušenost.Ač u Egypta zústal po změně k 1.6.2015 plný servis občerstvení, tak je to velký omyl. Něco horšího se již nabídnout nedá k jídlu ani k pití( to je pouze cca 1,5 dcl na celý 4,5hodinový let a podotýkám teplá nejlevnější limonáda )Nemluvě o neochotě obsluhujícího personálu. |
|
Lenka | |
Let probíhal v pořádku, posádka vcelku příjemná. Občerstvení ale nechutné, stará bageta a jeden kelímek limonády. Instantní káva 3v1 za 50,- Kč je víc než dost! Příště určitě ne. |
|
Dana | |
S T.S.jsme leteli mnohokrat,vzdy jsme byli spokojeni,ale od zmeny v jidle je to ubohe. |
|
Markéta | |
Letěli jsme několikrát a po letošní zkušenosti v červnu už ne! Letecká společnost už asi neví na čem ušetřit. Dřív jsme měli štěstí na milé letušky, měli jsme také celou cestu zapnutou obrazovku aby jsme viděli kde se nacházíme! Také dobré jídlo, pití. Letos nějaká hrozná bageta, k pití nějaké obyčejné limonády, které ani neznáme a pod tím má být i cola. Tak že bohužel nedoporučuji! |
|
Anonym | |
Letěl jsem s TS 3 krát tam a zpátky do Araxosu v Patře a až na tvrdé přistání docela fajn.Dobrá cena z Brna takže super.Z letiště za 5 minut na pláži takže co víc si přát. |
|
Martin | |
Let Horghada - Praha. Na poslední chvíli změna s přeletem přez Sharm - tj. delka letu 6 hodin. K jidlu miska s ryži, nic vic. Už ani tác nedají. K pití pouze náhražky Fanty a Coly a voda - hnus. Při 6-ti hodinovým letu by mohli přitlačit. Doporučuji raději letět s němcema, než českou cestovku a povinej Travel service. |
|
PETRA | |
Letos jsem letěla asi popáté, vždy O.K. jaké překvapení pro nás letos bylo, občerstvení hrůza ale co bylo horší, že jsme dostali kalíšek pití a ostatní se platilo. Tak že společnost asi hluboko klesla, hlavně at jim lítá |
|
Dušan | |
T.S. tragedie - drzý personál , špinavé letedlo . |
|
Roman | |
Děs a hrůza. Cesta na dovolenou dobrá,vše na pití několikrát i pivo (let 4hodiny) ale zpět na pití jen kalíšek koly od výrobce kterého ani neznám a toť vše. Káva za 2eura instantní 3v1. |
|
stefan | |
Po Evropě asi v pohodě jinak hrůza a děs byl jsem svědkem když lidé měli na palubence čísla sedadel která v letadle vůbec nebyla a to při cestě do Thajska, v místech pro palubní zavazadla nacpané v ig. pytlích rohlíky a vody.Uměle vytvořená 1.třída v boingu 737 na s prý úpravou pro dálkové lety tato úprava znamená totální omezení místa pro ostatní velkou většinu cestujících turistické třídě.Letecké cvičení při letech do karibiku a mexika samý start a přistání pro tankování s lidmi na palubě.Cesta z Venezuely do Prahy 23 hod.Katastrofa Měli by se společně s Eximtour a Esotour zamyslet a nědělat si z lidí srandu |
|
Michal | |
S touto společností jsem letěl 4x. První let opožděn o 2 hod, žádná trága, další 3 lety bez problémů. Průběh letu naprosto klidný, přistání měkké. Co se týče letušek, docela prima, ale v každém kolektivu se najde nějaká slépka, ale to je normální. Mé hodnocení jako ve škole: 1- (vždy se dá něco vylepšit :-) ) |
|
Roman Bejlek | |
Měl jsem s TS za svůj život 10 letů. 4x spožděný let, ale asi pokaždé jen o hdinu. Letos jsem si všiml, letěl jsem 4x, že letadla jsou opravdu ve velkym zápřahu. Potrhané sedačky, dost bonbónů a papírků na podlaze špinavé stolky. Personal ok, teplé jídlo i na krátkých letech super. |
|
Kateřina | |
S touto společností jsme letěli do Bulharska tam i zpět.Příjemný personál, přistání jako do peřin. P.S. Pro pilota anonyma - nikdy netleskám, ale poptala jsem se pasažérů, proč oni ano. Jsou rádi, že se nezabili ! |
|
Amazonka | |
Se společností jsem letěla již několikrát a jen bych se jich jednou chtěla zeptat, proč neumisťují rodiny s dětmi do přední části letadla ? Proč mám celou dobu letu trpět nožičky malého rošťáka - kopajícího do sedačky před sebou. A nechtějte vidět, co se strhne, když upozorníte rodiče, jestli by ono dítě nemohli usměrnit ... už se mi to stalo 2x. To samé , když rodiče cestují s nemluvnětem , které sedí vedle a hodinu pláče ... Nebylo by to řešení ? |
|
Karel Zálešák | |
S TS jsem letěl několikrát, tentokrát se mi stalo, že mi personál letiště v Monastiru nebo v Brně, rozbil na kufru vytahovací madlo, spodní stabilizátor a urazil obě nožičky. Závadu jsem nahlásil v Brně na reklamacích a dostal potvrzení a kontakt kam se s opravou obrátit. Byl to smluvní partner z Prahy nějaká firma Dolfi. A NYNÍ POZOR. Ve čtvrtek ráno jsem na netu vyplnil reklamační formulář, v poledne mne kontaktovala telefonicky pracovnice kvůli doplnění údajů a domluvení dopravy. V pátek kufr odvezlo DPD a POZOR včera, to je v úterý mám již kufr doma a všechno co bylo rozbité je nové. Bude to vypadat jako reklama někoho ze zaměstnanců TS, ale není a já jsem z té rychlosti, kdy někdo ráno dostane kufr, přes den jej skoro kompletně opraví a večer odešle zpět šokován. |
|
Petule | |
S TS jsme s rodinou cestovali již 5x z letiště Pardubicde a vždy vše bez problémů, odlet i přílet bez zpoždění.Personál byl milý a ochotný, všude čisto,technické problémy žádné.Doporučuji. |
|
Markéta | |
s Travel service jsme letěli už asi pětkrát a vždy v pohodě.. |
|
Štefulík Emil | |
Jak si může tato společnost dovolit tankovat palivo do letadla,když je letadlo plně obsazeno cestujícími.Podle mého názoru jde o ohrožení cestujících a tím pádem o hrubé porušení bezpečnostních předpisů. |
|
Drdová Hana | |
Dne 20.3.14 jsem přiletěla zdárně z Dominikánské republiky po 21,50 hod.letu konečně do Prahy. Radím všem : na dálkové lety s touto leteckou společností nikdy. Málo prostoru pro cestující, žádné pohodlí,problémy s tech. stavem letadla,porucha elektroniky, ochota palubního personálu také ne stoprocentní. Došlo ke změně let. řádu, dlouho bez informací, nefungují informační televizní obrazovky. Prostě už niky s Travel na dálkový let. Evropa asi v pohodě. |
|
Anonym | |
Opravdu nechápu např. příspěvek ze 07.07.2013. Travel Service si přes léto nasmlouvá hodně charterových letů, proto se občas stane, že lidé čekají 2 hodiny. Kdo si stěžuje na suchou bagetu, tak ta se podává do dvou hodin letu. Poté se podává teplé jídlo. Letušky jsem na všech letech s TS (asi 8 letů) zažil naprosto milé. Kdyby tu někdo byl trochu cestovatel, pochopil by, že jsou i horší letecké společnosti, u kterých si koupíte čaj nebo kávu za 2 Eura. Chtěl bych vás vidět, jako provozovatele této společnosti. Kvůli časům charterů se nemůže letoun uklízet po každém letu. Jsem pilot, takže vím, o čem mluvím. Také nechápu, proč pasažéři tleskají hned po dotyku kol se zemí. Jednou takhle začali tleskat a z určitých důvodů jsem letoun musel opět zvednout. Doufám, že už takto nebudete na TS nadávat. |
|
letadlo | |
TS je super dostali jsme i zmrzlinu magmum vřele doporučuji kromě toho spoždění6 hodin stává se jinak super |
|
jirka | |
Jen jednou problémy - 10 hodin na letišti v Brně. Porouchané letadlo. Jinak pokaždé bez problémů |
|
ONDREJ TURKE | |
nevim co si myslite jestli chcete litat s letadlem který ma poruchu a bylo nebezpecny tak si klidne stěžujte na spozdeni. jestli chcete se dostat domu zdreavi tak nejakou tu hodinu počkejte . jsou hrozhodně lepsi nez csa a areoflot |
|
ONDREJ TURKE | |
uz 10KRAT JSEM S NIMA LETEL A VSECHNO V POHODE.NEJ. LETECKA SPOLENOST ALE MUIM PRIZNAT ZE EMIRATY JSUO LEPSI |
|
Petra | |
Tuhle leteckou společnost nedoporučuji. Pri letu do Mexika jsme měli zpoždění 6 hodin a pri ceste zpet nas čekají 5-ti hodinové čekání na letišti, kdy neustále posouvají cas odletu. Ovsem nejlepsi perlička byla, kdyz na našich sedadlech jiz seděli cestující z Jamajky. Letusky nam řekli, ze se mame posadit tam, kde je volno. Takze některé rodiny seděli od sebe pres cele letadlo. Výborně byly sluchátka, ktere jste si museli zakoupí v hodnote 50 Kč, aby jste mohli sledovat mýty o bílém žralokovi - skvele video pred dovolenou, teda pokud vam budou sluchátka fungovat. Me fungovali az 4te sluchátka. Na letišti jsme jeste museli doplácet 7 kg váhu zavazadla za cca 40 euro. Do Mexika jsme jeli s CK EximTour. Huť pri ubytováni jsme zjistili, ze v hotelu s námi asi nepočítalo a narychlo nam uklizeni pokoje. Po hodině jsme byli ubytováni v tátu holých a pleš novych pokojích. |
|
Veronika | |
Pilot a letušky ochotné a milé. Jen lidé hruza.. Už od srpna čekám nanove kufry , které nám poničili tak že sme v nich nemeli polovinu věcí. Jsou Vánoce a kufry pořád nikde.. Nikdy více! |
|
vlasta | |
S touto společností jsme letěli vícekrát a vždy bez problémů.Doporučuji. |
|
rudek | |
Velký pozor na Travel Servis.Nemate nikdo ponětí co je to za partičku dobrodruhů!Na společnost se nedovoláte.Nic tam nevyreklamujete.Pokud přijdete osobně na jejich přepážku nic revelantního vám neřeknou.Tihle budou mlžit už napořád.Použít jakékoliv služby od nich je loterie.Prostě to vyjde nebo to nevyjde. |
|
Úžasňák | |
Máte nejkrásnější a nejusměvavější stewardku Lucii Kovačovou,je velice milá a ochotná. Děkuji za příjemně prožitý let.Jen více takových |
|
Krejčová Libuše | |
Tuto společnost nikomu nedoporučuji!!!Letos jsem s touto společností letěla na CORFU.Při odletu jsme měli 2 hod zpoždění a stejně tak při odletu zpět!!! Jejich omluvy jsou bezpředmětné, pokud mají stanovený čas, mají ho dodržet!!! Je to nesolidní jednání, zvláště pro rodiny s dětmi, které zpoždění špatně snášely a tím i nám ztrpčovaly cestu!!! Příště až pojedu na dovolenou, zjistím si , která společnost mě bude dopravovat, ale určitě ne Travel service!!! |
|
svědek | |
vše pocopitelně za 5- |
|
Peetr | |
Velmi spolehlivá DOBRÁ SPOLEČNOST...doporučuji... |
|
Ervin Samper | |
Stouto společností jsme letěli na dovolenou na Korfu.Byli jsme plně spokojeni. |
|
Katanna | |
Vše samozřejmě za 5* |
|
Katanna | |
Se společností TS cestujeme již řadu let. Vždy jsme byli spokojeni a těšíme se na další společné lety :o) |
|
Volenec Rudolf | |
...už se těšíme s Vami na let na dovolenou!!! |
|
Volenec Rudolf | |
..nemám slov,vždy spokojenost,od kapitána až po palubní personál vše OK!!Jen tak dál!! |
|
||||||||||||||
Emirates | Niki |
Swiss | Wizz Air |
United Airlines (UAL) | British Airways (BA) |
TAP Portugal (TAP) | Jet2.com |
Aeroflot | Condor |
Air Malta | Air Madagascar |
Alitalia | ČSA (Czech Airlines) |
Brussels Airlines | Iberia |
Aerosvit | Air Via |
KLM | Norwegian |